|
کدخبر: 318163

گردشگری/لرستان/دهه فجر

افتتاح طرحهای گردشگری در لرستان همزمان بادهه فجر /سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی در این مجتمع

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اعلام کرد که چهار طرح گردشگری با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در استان لرستان به بهره‌برداری خواهند رسید.

اقتصاد افتتاح طرحهای گردشگری در لرستان همزمان بادهه فجر /سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی در این مجتمع

حجت الله عباسیان  بیان کرد: مجتمع گردشگری بروجرد با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و ایجاد ۱۲ فرصت شغلی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: همچنین سفره خانه سنتی در الیگودرز با ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۶ نفر اشتغالزایی در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع دیگر طرح آماده برای بهره برداری است.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: اقامتگاه بومگردی خرم‌آباد دارای ۱۰ اتاق و ۳۰ تخت در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با پنج نفر اشتغالزایی و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد.

عباسیان با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت های گردشگری موجب افزایش گردشگر در لرستان می شود و توسعه اقتصادی را به همراه دارد، بیان کرد: همچنین کارگاه زره بافی در خرم آباد با پنج میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲ نفر از دیگر طرح های آماده افتتاح برای دهه فجر می باشد.

۴۹۵ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر امسال در این استان به بهره برداری می‌رسد. این طرح ها در مناطق مختلف استان و حوزه های کشاورزی، صنعت، انرژی، زیرساختی، شهرسازی، بهداشت و درمان، گازرسانی و آموزشی اجرا شده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها