|
کدخبر: 318060

بازار خودرو / قیمت خودرو / خودروسازان

این خودروی لوکس شاسی بلند وارد ایران شد+عکس

این کراس اوور جدید VGV U۷۵ Plus نام دارد و با ظرفیت ۷ سرنشین از دیگر کراس اوور های بازار تفکیک می شود و در صف رقابت با گزینه های نظیر فیدلیتی پرستیژ و تیگو۸ پرو قرار می گیرد.

اقتصاد این خودروی لوکس شاسی بلند وارد ایران شد+عکس

یک شرکت داخلی به زودی فروش یک خودروی کراس اوور جدید با ظرفیت 7 نفره و مجهز به یک موتور 2 لیتری توربو و شتاب 8 ثانیه ای را آغاز خواهد کرد.

این کراس اوور جدید VGV U۷۵ Plus نام دارد و با ظرفیت ۷ سرنشین از دیگر کراس اوور های بازار تفکیک می شود و در صف رقابت با گزینه های نظیر فیدلیتی پرستیژ و تیگو۸ پرو قرار می گیرد.

کراس اوور U۷۵پلاس با طول ۴۸۲۵ میلی‌متر در دو نسخه Luxury و Premium به بازار معرفی شده که ظاهرا فول ترین نسخه یعنی Premium قرار است توسط یک شرکت داخلی به بازار عرضه شود. انتقال قدرت به محور جلو در این کراس اوور از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT انجام می شود.

خودرو-شاسی-بلنداین کراس اوور جدید از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۶ اسب بخار نیرو می گیرد و حداکثر گشتاورش به ۳۸۵ نیوتون متر می رسد که در ردیف قدرتی مشابه دیگنیتی پرستیژ و تیگو۸ پرومکس قرار می گیرد و از معدود گزینه های بالای ۲۰۰ اسب بخاری بازار ایران به شمار می آید که حجم موتور ۲ لیتری توربو آن نگرانی ها از بروز مشکل با کیفیت پایین بنزین را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

خودرو-شاسی کراس اوور U۷۵ پلاس در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز خودرویی پرآپشن است که از جمله امکانات نسخه فول آن می‌توان به فرمان برقی، رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی، ال ای دی هدلایت، دی لایت، سانروف پانورامیک، روف رک، تریم چرمی، فرمان چرمی، صندلی راننده برقی ۶ حالته، مانیتور و کلاستر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم تهویه الکتریکی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، آینه وسط الکتروکرومیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور پایش باد تایرها، حالت‌های رانندگی اکو و اسپرت و نرمال و برفی، سیستم کنترل کشش و پایداری، ۶ ایربگ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سیستم ضد واژگونی خودرو اشاره کرد. این خودرو در دو تیپ لاکچری و پریمیوم تولید شده که نسخه پریمیوم نسخه فول‌ و پرآپشن U۷۵پلاس محسوب می‌شود.

منبع: اقتصاد۱۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها