|
کدخبر: 317793

رمز ارز/صندوق مالی/بیت کوین

بیت کوین راه تازه ای را آغاز کرد / منتظر صعود این ارز های دیجیتال باشید

بازار رمز ارز ها همیشه از جذابیت بالایی برخوردار بوده است و این بازارهای مالی طرفداران بسیاری دارند.

اقتصاد بیت کوین راه تازه ای را آغاز کرد / منتظر صعود این ارز های دیجیتال باشید

بازار رمز ارز ها در این مدت تغییرات بسیاری را پیدا کرد و عده ای توانستند سرمایه بسیاری به دست آورند.

پس از تصویب صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین (BTC) در ایالات متحده، میم کوین پپه (PEPE) در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۳ درصد افزایش یافته است.

تایید ETFهای اسپات بیت کوین بلک‌راک (BlackRock)، فیدلیتی (Fidelity) و … توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در روز چهارشنبه، یک لحظه سرنوشت‌ساز برای صنعت ارزهای دیجیتال بود.

پپه-قورباغه

شایان ذکر است پس از انتشار خبر تایید ETFهای اسپات بیت کوین که راه را برای ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال هموار می‌کند، قیمت BTC برای مدت کوتاهی از ۴۷۰۰۰ دلار گذشت.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت پپه هم در طول جلسه معاملاتی روز جاری، افزایش یافته است. این حرکت صعودی بخشی از روند قابل‌توجه‌تری است که از ۸ ژانویه، پس از تثبیت شدن قیمت آن در سطح حمایتی ۰۰۰۰۰۱ دلار، آغاز شد.

پپه در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۴۴۶ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افت نزدیک به ۵ درصدی از اوج ثبت‌شده امروز است و ارزش بازاری معادل ۶۰۸ میلیون دلار دارد.

حجم معاملات ۲۴ ساعته پپه هم با افزایش ۶۶ درصد به ۲۵۷ میلیون دلار رسیده است. با فرض حفظ شدن رشد امروز، قیمت پپه برای چهار روز متوالی افزایش یافته است.

در همین حال، پپه به بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه در ۰.۰۰۰۰۰۱۳۱ دلار رسیده که نوید از رشد بیشتر PEPE می‌دهد. علی، تحلیلگر کریپتو، الگویی را برای PEPE شناسایی کرده که احتمالا منجر به افزایش بیشتر قیمت پپه شود.

به گفته علی، به نظر می‌رسد PEPE از یک کانال موازی نزولی خارج شده که نشان‌دهنده پتانسیل حرکت صعودی به سمت ۰.۰۰۰۰۰۱۶ دلار یا حتی ۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلار است.

منبع: رمز ارز نیوز
  • متحلل ارسالی در

    ریخت داداش😅

  • افشین ارسالی در

    سلام علیکم، دوستان منتظر افزایش قیمت بیت کوین نباشید، ریزش شدید قیمت بیت کوین در راه است،، دوستان من در اروپا و آمریکا که کارشان خریدوفروش انواع ارزهاست مدعی ریزش قیمت بیت کوین هستند واعلام کردند که دارندگان ارز این روزها فروشنده و نظاره‌گر بازارند وتوصیه میکنند که مردم البته با نظر خودشان ترجیحا فروشنده ونظاره گر باشند تا از ضرر احتمالی جلوگیری شود، مراقب سرمایه هاتون باشید وگول حرفهای دلالان رو نخورید....

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها