|
کدخبر: 317489

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

درآمد عجیب فود بلاگرها / غذا بخور پول بگیر!

فود بلاگری یکی از شیوه های کسب درآمد جدید است که اکنون افراد بسیاری به این حرفه مشغول شده اند.

اقتصاد درآمد عجیب فود بلاگرها / غذا بخور پول بگیر!

همه کسانی که از اینستاگرام استفاده می کنند، قطعا پیج هایی را مشاهده کرده اند که با تبلیغ غذا، یک رستوران را معرفی می کنند. این افراد در جهان امروزی، فود بلاگر نام دارند که درآمدشان از یک دکتر و مهندس خیلی بیشتر است. فکر کنید به یک رستوران دعوت می شوید و غذاهای لذیذ را جلوی شما قرار می دهند و در انتها پول بسیاری هم دریافت می کنید.

فود-بلاگر

در ابتدا شاید چند نفر بودند که به این شغل مشغول شدند اما با گذشت زمان و فراگیری این حرفه در فضای مجازی، افراد بسیاری تصمیم گرفتند به رستوران های مختلف بروند و با معرفی غذا و رستوران کسب درآمد کنند.

به گزارش گسترش نیوز، فود بلاگرها سعی دارند، غذایی که در مقابلشان قرار می دهند را با نهایت اشتها میل کنند که برای مخاطب دارای جذابیت باشد. اصولا رستوران های بزرگ را معرفی می کنند تا بتوانند پول بیشتری کسب کنند اما رستوران های کوچک را هم تبلیغ می کنند. درآمد این افراد بستگی به میزان شهرت و محبوبیت دارد. آن هایی که این فعالیت را از زمان قبل تر آغاز کرده اند، شناخته شده و درآمد بالاتری دارند.

فود-بلاگر۲

برای مثال، یکی از پیج های معروف اینستاگرام که روزانه تبلیغ بسیاری از رستوران ها و انواع غذا انجام می دهد، برای گذاشتن یک استوری ۱۲ ساعته، مبلغ ۳ میلیون تومان دریافت می کند که قیمت بسیار بالایی است. فرض کنید در طول روز، ۱۰ استوری در پیج خود قرار دهد که با این کار می تواند ماهیانه مبلغ ۹۰۰میلیون تومان درآمد داشته باشد.

یک پیج دیگر که چند ماه است فعالیت خود را آغاز کرده است، مبلغ پایین تری را پیشنهاد داد. این پیج برای تبلیغ رستوران، برای هر استوری مبلغ ۱و نیم میلیون تومان از متقاضیان دریافت می کند. فرض کنید که این شخص روزانه ۱۰ استوری را در پیج خود قرار دهد که با این کار می تواند ماهیانه مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد.

فود-بلاگر۳

این درآمدها تنها با یک اینترنت پر سرعت و گوشی به دست می آید و باید بتوانید در خلق ایده فردی توانمند باشید. البته، گمان نمی کنم با رشد روز افزون پیج های فود بلاگری در شبکه های مجازی، دیگر کسی بتواند این کار را آغاز کند و رقابت داشته باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها