|
کدخبر: 317229

بیمه تکمیلی بازنشستگان/ وام بازنشستگان/ افزایش حقوق بازنشستگان

جزئیات بیمه تکمیلی و وام بازنشستگان اعلام شد/ ماجرای سفر مشهد مقدس برای بازنشستگان چیست؟

شرایط بیمه تکمیلی و همچنین سهمیه سفر برای بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

اقتصاد جزئیات بیمه تکمیلی و وام بازنشستگان اعلام شد/ ماجرای سفر مشهد مقدس برای بازنشستگان چیست؟

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی، در مورد بیمه تکمیلی، وام و سهمیه سفر تفریحی زیارتی به شهر مقدس مشهد برای بازنشستگان این وزارتخانه توضیحاتی ارائه داد. 

آیین بزرگداشت تجلیل و تکریم پیشکسوتان وزارت راه و شهرسازی شامگاه پنجشنبه ۱۴ دی ماه با حضور محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و سیده انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی و جمعی از بازنشستگان این وزارتخانه در سالن همایش های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و تسلیت برای حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان، همچنین تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و مقام زن، از تشکیل قرارگاه ساماندهی بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: همه بازنشستگان با هر نوع قراردادی مشمول تصمیمات و خدمات این قرارگاه می شوند.

وی افزود: در بودجه سال آینده سهمی برای رفاه بازنشستگان قرار می گیرد و بیمه تکمیلی شاغلین وزارت راه و شهرسازی مشمول همه بازنشستگان این وزارتخانه نیز شود. همچنین از محل اسکان کارمندان این وزارتخانه برای سفر به مشهد مقدس، سهمیه ای نیز برای اسکان بازنشستگان در نظر گرفته می شود.

زهره ای در ادامه گفت: به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا بازنشستگان این وزارتخانه بتوانند از امکانات شرکت ها و سازمان های تابعه و مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان ها، البته با رعایت حق اولویت کارکنان و بازنشستگان آن مجموعه ها، استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از همسان سازی حقوق ها برای سال آینده خبر داد و گفت: در حال مذاکره با بانک برای تامین تسهیلات ویژه بازنشستگان هستیم و در غیر این صورت سهمیه ای از تسهیلات ویژه کارمندان برای بازنشستگان در نظر گرفته می شود.

وی خطاب به بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی فاقد مسکن گفت: آن دسته از بازنشستگانی که دارای فرم ج سبز هستند، از هفته آینده برای ثبت نام و تشکیل پرونده به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.

زهره ای خاطرنشان کرد: در نظر داریم که در تمامی کمیته های زیر مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع یک نفر از بازنشسته ها عضو شود تا ضمن مطرح کردن مشکلات صنفی در تصمیم سازی ها نیز دخلیل باشند.


 

منبع: تحلیل بازار
  • یاور ارسالی در

    آنقدروعده دروغ شنیدیم که دیگه هیچ وعده و خبری را تاانجام نشه نمی پذیریم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها