|
کدخبر: 316638

فروش خودرو / طرح فروش خودرو / خرید خودرو

طرح فروش این خودرو اعلام شد / جدول

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش کامیون بنز ۱۹۲۴ را اعلام کرده که بر اساس نقدی و با اقساط سه مرحله‌ای صورت می‌گیرد. این برنامه فروش به خریداران این امکان را می‌دهد تا با پرداخت وجه به صورت تقسیم‌شده در سه دفعه، نسبت به خرید کامیون اقدام نمایند.

اقتصاد طرح فروش این خودرو اعلام شد / جدول

شرکت ایران خودرو دیزل بخشنامه فروش کامیون ۱۹۲۴ را اعلام کرد. شرایط فروش کامیون بنز ۱۹۲۴ از نوع فروش نقدی است که در آن قیمت خودرو طی چند مرحله از مشتری اخذ می‌شود. در این شرایط فروش، نسخه باری از بنز ۱۹۲۴ در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

قیمت کامیون بنز ۱۹۲۴ حدود دو و نیم میلیارد تومان است. مشتریان بایستی در مرحله اول ثبت نام، نیمی از بهای آن یعنی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز نمایند. دو چک متوالی به تاریخ دهم بهمن و دهم اسفند ۱۴۰۲ نیز از مشتری دریافت می‌شود که مبلغ هرکدام از آن‌ها حدود ۶۵۰ میلیون تومان است. موعد تحویل خودرو نیز هفته آخر اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است. سود مشارکت ۵ درصد، سود انصراف ۲ درصد و جریمه تاخیر حدود یک درصدی از دیگر جزئیات این برنامه فروش هستند.

شرایط فروش کامیون بنز ۱۹۲۴ ایران خودرو دیزل، دی ۱۴۰۲:

خودرو قیمت پیش پرداخت مبلغ چک اول دهم بهمن 1402 مبلغ چک دوم دهم اسفند 1402 سود مشارکت سود انصراف جریمه تاخیر موعد تحویل
شاسی باری ال 1924 یورو 4 25,823,794,965 12,911,794,965 6,456,000,000 6,456,000,000 پنج درصد سالیانه دو درصد سالیانه یک درصد + سود مشارکت هفته آخر اسفند 1402

کامیون باری و کمپرسی بنز ۱۹۲۴ از جمله دیرپاترین خودروها در خط تولید ایران خودرو دیزل به شمار می‌رود. این کامیون به دلیل رنگ نارنجی، به کامیون کله نارنجی نیز شهرت دارد. پیشرانه این خودرو از سری موتورهای OM۳۵۵ مرسدس بنز است که حداکثر ۲۸۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند.

گیربکس ۶+۱ سرعته دستی ZF نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کامیون برعهده دارد. کامیون بنز ۱۹۲۴ جزو معدود خودروهای تولیدی است که همچنان از ترمزهای کاسه‌ای برای محور جلو آن استفاده شده است. مطابق نام این کامیون، وزن ناخالص مجاز آن نیز ۱۹ تن خواهد بود.

منبع: دیجیاتو
  • میلاد ارسالی در

    واقعا متاسفم برای صنعت خودرو سازی کشور ک ه هنوز بد از چند ده دارن کپی برداری با کیفیت خیلی ضعیف انجام میدن و خیلی همت کن ن خودرو های بدرد نخور چینی مونتاژ میکنن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها