|
کدخبر: 316222

صنایع دستی/بیمه صنعتگران/صنایع دستی

بیمه صنعتگران اردبیل و پرداخت حق الزحمه مربیان در دستور کار قرار گرفت

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر اظهار کرد که موضوع بیمه صنعتگران صنایع‌دستی یکی از مسائل دائمی برای فعالان این حوزه است و به شدت پیگیری می‌شود.

اقتصاد بیمه صنعتگران اردبیل و پرداخت حق الزحمه مربیان در دستور کار قرار گرفت

در دیدار با فعالان و مربیان حوزه صنایع‌دستی شهرستان سرعین، محمد صلحی اظهار کرد: موضوع بیمه صنعتگران صنایع‌دستی یکی از مسائل دائمی این حوزه است و تصمیم گرفته شده که معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در این زمینه به فعالان کمک کند.

وی با بیان اینکه پرداخت حق‌الزحمه مربیان صنایع‌دستی یکی از مشکلات موجود در موضوع برگزاری کارگاه‌های آموزشی است، ادامه داد: در راستای این موضوع مقرر شده پرداخت به موقع آن در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر با اشاره به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه صنایع دستی ادامه داد: صنعتگران در رابطه به موضوعات پیرامون آموزش صنایع‌دستی و تولید محصولات با کیفیت نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

صلحی با بیان اینکه بیش از ۶۰ رشته صنایع‌دستی در استان اردبیل فعال است، خاطرنشان کرد: ما شرایط خوبی را در تولید صنایع دستی در قالب کارگاه‌های کوچک، متوسط و همچنین واحدهای مسکونی هنرمندان شاهد هستیم.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها