|
کدخبر: 316093

بازار ارزهای دیجیتال | قیمت بیت کوین | استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین رکورد زد / درآمد ۶۳.۸ میلیون دلار ماینرها

این افزایش در کارمزد تراکنش‌ها همچنین بر درآمد کلی ماینینگ تأثیر گذاشته و طبق یافته‌های کریپتو کوانت در حال حاضر حدود ۶۳.۸ میلیون دلار است.

اقتصاد استخراج بیت کوین رکورد زد / درآمد ۶۳.۸ میلیون دلار ماینرها

طبق اطلاعاتی از سوی تحلیلگر شرکت کریپتو کوانت، ماینرهای رمزارز موفق به ثبت یک رکورد جدید با کسب کارمزدهای روزانه‌ای به ارزش 23.7 میلیون دلار شدند.

این افزایش درآمدهای حاصل از فعالیت ماینینگ به طور مستقیم به افزایش استفاده از شبکه بیت کوین مربوط می‌شود، که اوج آن در تاریخ 16 دسامبر رخ داد، زمانی که درآمدها از چارچوب 23.7 میلیون دلار گذشت.

علی‌رغم خصومت فزاینده ماکسیمالیست‌های بیت‌کوین نسبت به توکن‌های اوردینالز بیت کوین، افزایش درآمد شرکت‌های استخراج، حتی زمانی که قیمت‌های بیت‌کوین در حال کاهش یا تثبیت بود، عمدتاً به دلیل افزایش کارمزد تراکنش‌ها به واسطه اوردینالز بود.

اگرچه پروتکل اوردینالز برنامه‌های جدیدی را برای بیت کوین معرفی کرد، اما منجر به افزایش هزینه‌های تراکنش و تأخیر در زمان تسویه حساب در شبکه شده است.

منتقدان سرسخت پروتکل اوردینالز اغلب از اصول بنیادین بیت کوین دفاع می‌کنند و معتقدند که این بلاکچین باید هدف اولیه خود را برای تسهیل تراکنش‌های مالی همتا به همتا حفظ کند.

کسانی که مخالف اوردینالز هستند، اغلب بر اهمیت حفظ کارایی و اهداف اصلی شبکه تأکید می‌کنند و با دارایی‌های جدید و نوآوری‌های مشابه مخالف‌اند. در مقابل، طرفداران اوردینالز ادعا می‌کنند که این توکن‌ها در نهایت به نفع شبکه هستند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها