|
کدخبر: 315930

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | قیمت بیت کوین | فدرال رزرو

اتفاق تاثیرگذار در قیمت بیت کوین / پرونده ETF اصلاح شد

خلال ۲۴ ساعت گذشته، بازار وسیع ارزهای رمزپایه با تغییرات قیمتی قابل توجهی مواجه شد و در این میان، بیت کوین موفق به ثبت یک افزایش 5.5 درصدی شد و مرز 43 هزار دلاری را پشت سر گذاشت. بر پایه اطلاعات منتشر شده، ارزش بازار بیت کوین در این دوره زمانی چیزی بالغ بر 50 میلیارد دلار افزایش یافت.

اقتصاد اتفاق تاثیرگذار در قیمت بیت کوین / پرونده ETF  اصلاح شد

این رشد قیمتی همزمان با وقوع اخبار مثبتی در مورد توسعه محصولات مالی وابسته به بیت کوین، از جمله درخواست‌های مرتبط با ETF‌های مبتنی بر نقدینگی بیت کوین صورت گرفته است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شرکت‌هایی نظیر بلک‌راک و ویزدام‌تری اقدام به ارائه فرم‌های به روزرسانی شده خود کرده‌اند که پیش از این، شرکت‌های آرک اینوست و ۲۱ شیرز نیز اسناد مرتبط را به‌روزرسانی نموده بودند.

به این ترتیب، بلک‌راک و ویزدام‌تری هر دو رویکرد فقط نقدی را برای ETF اسپات بیت‌ کوین خود در نظر گرفتند و در عین حال، ساختار غیرنقدی را به تعویق انداختند. به گفته جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، این اقدام، پیشرفت قابل‌توجهی در مسیر راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین است. در واقع، بلک‌راک دستورالعمل کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده در مورد رویکرد فقط نقدی را پذیرفته که نشان‌دهنده تغییر در استراتژی است و اساساً بحث را به پایان می‌رساند.

در همین حال، شرکت مدیریت دارایی بیت‌وایز (Bitwise) اولین تبلیغ برای صندوق ETF اسپات بیت کوین را روز دوشنبه منتشر کرد. در این آگهی ۱۵ ثانیه‌ای که جاناتان گلداسمیت، بازیگر مشهور، حضور دارد، او پس از پرسیدن این سوال که «می‌دانید این روزها چه چیز جالبی وجود دارد؟»، بیت کوین را برجسته می‌کند.

انتشار این اخبار باعث شده که شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار کریپتو باشیم.

عملکرد بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته.

عملکرد بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته.

در این میان، کیف پول‌های حاوی ۱ بیت کوین یا کمتر، موجودی خود را به بالاترین سطح تاریخی رسانده‌اند. این کیف پول‌های کوچک‌تر که از ابتدای ماه نوامبر به شدت در حال انباشت هستند، افزایش قابل‌توجهی را در مالکیت این رمزارز تجربه می‌کنند. در مقابل، کیف پول‌های متوسط در چند ماه گذشته کاهش جزئی را تجربه کرده‌اند، در حالی که کیف‌پول‌های نهنگ‌ها سیر صعودی را در دارایی‌های بیت ‌کوینی خود نشان داده‌اند. این پویایی موجودی کیف پول‌های مختلف بیت کوین نشان‌دهنده تغییرات در الگوهای انباشت در بازار ارزهای دیجیتال است.

توزیع بیت کوین در کیف پول‌های مختلف.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها