|
کدخبر: 315890

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | استیبل کوین

همکاری تتر با آمریکا / این کیف پول ها در خطر هستند

شرکت تتر، که مسئول انتشار استیبل کوین USDT است، تایید کرده که با همکاری نزدیک با چندین آژانس دولتی امریکا شامل وزارت دادگستری، اداره تحقیقات فدرال و سرویس مخفی، در راستای افزایش امنیت در فضای استیبل کوین‌ها فعالیت کرده است. هدف از این همکاری‌ها تقویت امنیت شبکه استیبل کوین‌ها برای شرکت‌کنندگان و حمایت از مقامات قانونی در مقابله با فعالیت‌های مجرمانه است.

اقتصاد همکاری تتر با آمریکا / این کیف پول ها در خطر هستند

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، در نامه‌ای که به سناتور سینتیا لومیس فرستاده شد، در تاریخ ۱۵ دسامبر، گفت که شرکت‌شان رویکردی محافظت‌کننده در زمینه امنیت را پیش گرفته و با مسدود سازی دارایی‌ها در حساب‌های مشخص شده توسط اداره کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) مبارزه با تروریسم و حمایت از اکوسیستم استیبل کوین‌ها را جدی گرفته است. این بخشی از تلاش‌های تتر برای حفظ امنیت کاربران و پایداری کل نظام استیبل کوین می‌باشد.

طبق گزارش‌ها، این همکاری‌ها نتایج قابل‌توجهی را به همراه داشته است؛ زیرا تتر اعلام کرد که تقریباً ۳۲۶ کیف پول با موجودی ۴۳۵ میلیون دلار در همکاری مستقیم با این سه آژانس مسدود شده است.

در همین حال، لازم به ذکر است که صرافی بزرگ بایننس هم اخیراً با وزارت دادگستری به توافق رسید و ضمن اعتراف به تخلفات خود در مورد قوانین اسرار بانکی، با پرداخت بیش از ۴ میلیارد دلار جریمه موافقت کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها