|
کدخبر: 315697

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | قیمت کاردانو

پیش بینی آینده کاردانو / قیمت رمزارز محبوب بالا می رود؟

کاردانو (ADA) که هم اکنون در رتبه هشتم ارزهای دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار قرار دارد، شاهد کاهش قیمت معناداری بوده است پس از آنکه در ابتدای هفته با افزایشی ۱۸ درصدی به ۰.۶۷ دلار رسیده بود. علاوه بر این، تحلیلگر حوزه رمزارزها، علی مارتینز، یک الگوی مثلثی نزولی را در بازه های زمانی کوتاه مدت برای این رمزارز تشخیص داده است.

اقتصاد پیش بینی آینده کاردانو / قیمت رمزارز محبوب بالا می رود؟

تحلیل فنی افت کاردانو در دسترس است. مارتینز معتقد است اگر قیمت بصورت مستمر بالای ۰.۶۳۸ دلار قرار گیرد، ممکن است منجر به شکسته شدن روند قیمتی به سمت بالا شود و ADA را به سمت نرخ های نزدیک به ۰.۷ دلار سوق دهد. از دیدگاه مارتینز، مواظبت از سطح حمایتی ۰.۶۱۳ دلار حائز اهمیت است، چرا که ناتوانی در حفظ این سطح می‌تواند تاثیر منفی بر روند رو به رشد ADA بگذارد.

در حال حاضر ADA با قیمت ۰.۶۳۵۶ دلار معامله می‌شود. بر اساس داده‌های IntoTheBlock، کاردانو در یک ناحیه تقاضا قرار گرفته و قیمت آن بین ۰.۶۱۹۹ تا ۰.۶۸۲۲ دلار در حال نوسان است. جالب اینجا است که اگر کاردانو موفق شود از محدوده فعلی بالاتر رود، تا سطح ۰.۸۴۵۷ دلار ناحیه عرضه‌ای وجود نخواهد داشت که مانع حرکت صعودی قیمت شود.

در ماه گذشته کاردانو بیش از ۴۰ درصد رشد کرده است. معیارهای درون زنجیره‌ای مانند حجم تراکنش که همزمان با حرکت قیمت آن افزایش یافته و آدرس‌های فعال که نشان‌دهنده تقاضا است، از این رشد حمایت می‌کنند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها