|
کدخبر: 315157 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

خودروسازان داخلی بدقولی کردند/ اتوبوس های مورد نیاز تحویل داده نشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه یکصد و نود و نهمین جلسه شورای شهر در ارتباط با بدقولی خودروسازان داخلی و عدم تحویل اتوبوس ها توضیحاتی را ارائه داد.

اقتصاد خودروسازان داخلی بدقولی کردند/ اتوبوس های مورد نیاز تحویل داده نشد

مهدی چمران گفت: متاسفانه باید گفت که خودروسازان داخلی بدقولی کردند و تعداد اتوبوس هایی که قرار بود به ما تحویل دهند را تحویل ندادند.

چمران ادامه داد: عمر خودروهای ما گذشته و مرتبا باید معاینه فنی شوند؛ معاینه‌ فنی که باطل می‌شود به دلیل دودزا بودن است و باید اصلاحاتی صورت بگیرد تا این دودزا بودن برطرف شود. پلیس این ابطال را انجام می‌دهد تا صاحبان خودروهایی که حتی معاینه فنی دارند، نسبت به تعمیرات خودروی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به کاهش تعداد اتوبوس‌های تولید داخل در قرارداد منعقد شده با مدیریت شهری از ۳ هزار به ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه، یادآور شد: فکر نمی‌کنیم حتی میزان تامین به ۲ هزار اتوبوس نیز برسد. متاسفانه خودروسازان نتوانستند اتوبوس‌های مورد نیاز را تحویل دهند و بهترین کارخانه گفته که ۵۰ اتوبوس تحویل می‌دهد و چون خوش قول است این تعداد را تحویل خواهد داد اما دیگران به وعده خود عمل نکرده‌اند و فکر نمی‌کنیم تا پایان سال به هزار دستگاه نیز برسد.

او ادامه داد: با چینی‌ها قرارداد بسته و تاکید شد که اتوبوس‌ها در همکاری با تولیدکنندگان داخلی تولید شود اما چون ما عجله داریم و کارخانجات چینی در یک شیفت ۴۵۰ اتوبوس می‌سازند تصمیم گرفتیم اتوبوس بخریم تا مردم در باد و باران و سرما و گرما منتظر نمانند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها