|
کدخبر: 315148

قیمت مرغ | قیمت ران مرغ | قیمت بال مرغ

اتفاق عجیب در بازار مرغ / سهمیه بندی در میادین سطح شهر

قیمت‌ها همچنان در حال رکوردشکنی است. پس از رکوردشکنی قیمت گوشت قرمز در زمستان سال گذشته، اکنون نوبت به قیمت مرغ رسیده است و قیمت‌ها در حال افزایش است.

اقتصاد اتفاق عجیب در بازار مرغ / سهمیه بندی در میادین سطح شهر

گوشت مرغ به عنوان منبع اصلی پروتئینی در سبد غذایی مردم، در ماه‌های پایانی سال قبل نسبت به سایر مواد غذایی، کمترین نوسان را تجربه کرد. در واقع، در برخی زمان‌ها قیمت مرغ به حدی کاهش یافت که به زیر نرخ مصوب رسید.

قیمت هر کیلو گوشت مرغ در ابتدای هفته ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده که این عدد در روزهای پایانی هفته با افزایش به ۱۰۰ هزارتومان رسیده است. قیمت مرغ در سطح بازار حدود ۱۰۰هزار تومان است و تنها در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مرغ کشتار روز با قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان عرضه می‌شود.

رصد بازار نشان می‌دهد قیمت هر کیلو گوشت مرغ در ابتدای هفته ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده که این عدد در روزهای پایانی هفته با افزایش ۲.۴ درصدی به ۸۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

گفتنی است هفته نخست آبان قیمت هر کیلو گوشت مرغ ۷۸ هزار تومان بود که این عدد در هفته دوم با افزایش حدود ۵ درصدی به ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

مرغ سهمیه بندی شد؟ 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: وزارت جهاد کشاورزی وعده داده مشکل صف‌های میادین برای مرغ حل می‌شود و در سطح شهر هم قیمت پایین می‌آید. حداکثر ۳ مرغ با قیمت کیلویی ۷۶ هزار تومان در میادین به مردم تحویل داده می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها