|
کدخبر: 315064

بازار ارزهای دیجیتال | سرقت رمزارز | قیمت بیت کوین

حمله هکرهای کره شمالی به تلگرام / کاربران ارز دیجیتال مراقب باشند!

گروه هکری لازاروس، که تحت پشتیبانی دولتی کره شمالی فعالیت می‌کند، در حال افزایش حملات فیشینگ خود به جامعه کریپتوکارنسی از طریق پلتفرم تلگرام است.

اقتصاد حمله هکرهای کره شمالی به تلگرام / کاربران ارز دیجیتال مراقب باشند!

طبق اطلاعات ارائه شده توسط SlowMist، شرکت امنیتی تخصصی بلاکچین، راهبرد جدید این گروه شامل ساخت هویت‌های جعلی از شخصیت‌های برتر حوزه سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز از شرکت‌های شناخته شده مانند Archax، HashKey، و Gumi Cryptos است تا افراد و تیم‌های فعال در عرصه کریپتوکارنسی را با پیشنهادهای طرح‌های سرمایه‌گذاری جاه‌طلبانه گمراه کنند.

این روش شامل ترغیب قربانیان از طریق پیام‌های اعتمادساز و در نهایت هدایت آنها برای حضور در جلسات واهی به سمت بازکردن اسکریپت‌های مخرب می‌باشد که به فیشینگ منجر می‌شود.

SlowMist یک آی‌پی مشخص، ۱۰۴.۱۶۸.۱۳۷.۲۱، را به عنوان منبع این حملات شناسایی و هشدار داده که حوادث آینده ممکن است بیشتر کاربران را تحت تأثیر قرار دهند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هکرهای وابسته به کره شمالی طی پنج سال اخیر بیش از ۳ میلیارد دلار از دارایی‌های دیجیتالی به سرقت برده‌اند و این مقادیر بزرگ مالی قرار است صرف تقویت و توسعه برنامه‌های تسلیحاتی این کشور شوند

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها