|
کدخبر: 314401

ارز دیجیتال | رمز ارز | بیت کوین | قیمت کاردانو

اتفاق سرنوشت ساز برای کاردانو / قیمت ADA صعودی می‌شود؟

برای تأیید جهت روند ADA باید به بسته شدن کندل ۴ ساعته بالای مقاومت ۰٫۳۹۶ دلار یا زیر EMA-100 توجه کنید.

اقتصاد اتفاق سرنوشت ساز برای کاردانو / قیمت ADA صعودی می‌شود؟

علی مارتینز، تحلیلگر معروف بازار، در اظهارات جدید خود گفته که کاردانو (ADA) وارد یک منطقه تقاضای کلیدی شده و این موضوع، می‌تواند سیگنال مثبتی برای قیمت این ارز دیجیتال باشد.

در نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط مارتینز، او اشاره می‌کند که این منطقه تقاضای کلیدی بین ۰٫۳۷ تا ۰٫۳۸ دلار قرار دارد که عمدتاً به دلیل انباشت گسترده‌ای است که در این منطقه رخ داده است.

در مجموع، ۱۶۶،۴۷۰ کیف پول حدود ۴٫۸۸ میلیارد ADA را در این سطوح قیمتی خریداری کرده‌اند. این انباشت انبوه در این سطوح، به این معنی است که سرمایه‌گذاران حمایت قابل‌توجهی را در این‌جا ثبت کرده‌اند که می‌تواند به حفظ قیمت کمک‌ کند.

علاوه بر این، مارتینز اشاره می‌کند که در بالاتر از این سطوح، مقاومت موجود نیز حداقل است. او می‌گوید: با حداقل مقاومت در پیش رو و حمایت مستحکم در زیر، باقی ماندن در بالای این منطقه می‌تواند مسیر را برای صعود ADA به بالاترین سطح سالانه هموار کند.

cardano-key-demand-zone-ada-price

با این حال، این تحلیلگر همچنین به سرمایه‌گذاران هشدار می‌‌دهد که مراقب این سطوح باشند:با این حال، مراقب باشید؛ زیرا از دست دادن این سطح حمایتی می‌تواند باعث اصلاح قیمت به ۰٫۳۴ دلار شود.

در پست دیگری، این تحلیلگر فاش کرده که اندیکاتور TD Sequential کاردانو سیگنال فروش را در نمودار هفتگی نشان می‌دهد. بنابراین، در صورتی که کاردانو حمایت ۰٫۳۷ دلار را از دست بدهد، احتمال کاهش قیمت ADA به محدوده ۰٫۳۳ تا ۰٫۳۴ دلار وجود دارد.

در مقابل، در صورت بسته شدن کندل قیمت بالای ۰٫۴ دلار، این سیگنال خرسی باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، قیمت ADA می‌تواند به سمت سطح ۰٫۴۶ دلار حرکت کند.

در همین حال، با نگاهی به نمودار ۴ ساعته، این تحلیلگر خاطرنشان می‌کند که EMA-100 یک منطقه بازگشتی برای کاردانو بوده است. از سوی دیگر، ۰٫۳۹۶ دلار یک سطح مقاومتی قوی برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

cardano-key-demand-zone-ada-price

او در پایان می‌گوید: برای تأیید جهت روند ADA باید به بسته شدن کندل ۴ ساعته بالای مقاومت ۰٫۳۹۶ دلار یا زیر EMA-100 توجه کنید.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها