|
کدخبر: 314243

گلکسی S۲۴ / سامسونگ / موبایل

شمارش معکوس برای رونمایی از گلکسی S۲۴ / یک خبر جدید درباره سوگلی سامسونگ

تا رونمایی از پرچم‌داران بعدی سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است و در این مدت، گلکسی S۲۴ تاییدیه‌های امنیتی را دریافت کرد.

اقتصاد شمارش معکوس برای رونمایی از گلکسی S۲۴ / یک خبر جدید درباره سوگلی سامسونگ

احتمالاً در ژانویه سال آینده، سامسونگ قرار است گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود، سری Galaxy S۲۴ را معرفی کند. قبل از رونمایی این گوشی، بسیاری از ویژگی‌های آن لو رفته‌اند، از جمله دریافت تاییدیه‌های امنیتی.

گلکسی S۲۴ تاییدیه‌های امنیتی از جمله مجوز ایمنی را در کره جنوبی دریافت کرده است. نسخه کره‌ای این گوشی با شماره مدل SM-S۹۲۸N، در تاریخ ۲۰ نوامبر مجوز ایمنی را دریافت کرده است. هر دستگاهی که قرار است در کره جنوبی به فروش برسد، باید مارک KC را کسب کند و مؤسسه آزمایش و تحقیقات کره این مجوز را ارائه می‌دهد.

دستگاه مورد آزمایش توسط کارخانه گومی سامسونگ الکترونیکس (Samsung Electronics’ Gumi) در گیونگبوک و کارخانه تای نوآن در ویتنام تولید شده است. ماه گذشته، قلم لمسی گلکسی S۲۴ اولترا با شماره مدل EJ-PS۹۲۸، مجوز مؤسسه تحقیقات رادیویی ملی را کسب کرد. این گوشی همچنین در تاریخ ۲۴ اکتبر مجوز Anatel را دریافت کرد. Anatel یک سازمان مجوزدهی برزیلی برای گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های موبایل است.

مشخصات گلکسی اس ۲۴ اولترا

تصاویر اولیه گلکسی اس ۲۴ اولترا در هفته گذشته فاش شد. این گوشی احتمالاً دارای بدنه تیتانیومی، صفحه نمایش مسطح، لبه‌های مسطح و یک قلم استایلوس است. این گوشی به گفته شایعات از پردازنده اسنپدارگون ۸ نسل سوم بهره می‌گیرد، دارای ۱۲ گیگابایت / ۱۶ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت، بلندگوهای استریو و گواهی ضدآب IP۶۸ است.

انتظار می‌رود این محصول دارای دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۳ برابر و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۵ برابر باشد.

گلکسی S۲۴ تاییدیه‌های امنیتی را دریافت کرد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

طبق شایعات، احتمالا سری گلکسی S۲۴ به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد. برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی آن قبلاً اعلام شده است؛ از جمله ترجمه به صورت لایو در حین تماس‌های صوتی و تولید تصویر از متن.

انتظار می‌رود این گوشی از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد که قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۴.۵ وات را داشته باشد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها