|
کدخبر: 313789

واگن مترو/قرارداد با چین/مجلس

تامین پول خرید ۶۳۰ دستگاه واگن مترو

وزیر کشور گفت: قرارداد خرید واگن مترو از چین ۲ هزار دستگاه است که تاکنون فاینانس خرید ۶۳۰ دستگاه آن عملیاتی شده است.

اقتصاد تامین پول خرید ۶۳۰ دستگاه واگن مترو

احمد وحیدی گفت: حادثه تیراندازی روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه امنیتی نبوده و بر اساس انگیزه و مسائل خود تیراندازی کرده که با وی برخورد شده است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: قرارداد خرید واگن مترو از چین ۲ هزار دستگاه است که تا کنون فاینانس خرید ۶۳۰ دستگاه آن عملیاتی شده است.

وی درباره تقیسمات کشوری گفت: که این موضوع دائمی است و معمولا بررسی های کارشناسی می شود و استان تهران غربی جزو پیشنهاداتی بوده که بررسی شده و سیر مراحل آن در کمیسیون مربوطه است.  وزیر کشور گفت: این موضوع پس از بررسی در کمیسیون ها و تصویب هیات دولت، باید برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

وحیدی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اتهام دخالت سیاسی دولت در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مهندسی انتخابات را به هیچ وجه قبول نداریم؛ رد صلاحیت نمایندگان مخالف دولت صحت ندارد و ۶۰ تا ۷۰ درصد نماینده‌های رد صلاحیت شده، ارتباط خوبی با دولت دارند.

وزیر کشور تصریح کرد: تنها از مراجع ۵ گانه گزارش‌هایی داشته‌ایم که آن هم در مراحل بعدی می‌توانند [برای اعتراض] مدارک خود را ارائه دهند.

منبع: آرمان ملی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها