|
کدخبر: 311272 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران

افزایش تعداد واگن های وارداتی از چین

رئیس شورای شهر تهران، درحاشیه برگزاری یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر، توضیحاتی را درباره واگن های وارداتی ارائه داد.

اقتصاد افزایش تعداد واگن های وارداتی از چین

مهدی چمران گفت: ساخت واگن‌های مترو آغاز شده است و مقرر شد که پس از تفاهم با طرف چینی، میزان واگن‌های وارداتی به هزار و ۵۰ دستگاه افزایش پیدا کند.

وی افزود: تعداد هزار دستگاه اتوبوس هم تفاهم شده است که  قیمت خوبی دارد. این تعداد اتوبوس آماده است و می‌توانند خریداری کرده و به ناوگان وارد کنند. هریک از این اتوبوس‌ها ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارد که دولت باید در این باره کمک کند؛ چراکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند خرید این تعداد را انجام دهد.

چمران درباره سرویس مدارس اظهار کرد: سرویس‌های مدارس که توسط شهرداری و سازمان تاکسیرانی مشخص شده است، در قرارداد با مدارس و والدین در حال فعالیت هستند و مشکلی در باره این موضوع وجود ندارد. تپسی و مابقی تاکسی‌ها باید خود پاسخگو باشند.

وی درباره رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در این شرایط رزمایش اقتدار یک رزمایش معناداری است که ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام داد. امیدواریم همیشه موفق باشند و قدرت خود را همواره در مقابل دشمن حفظ کنند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها