|
کدخبر: 310139

پیش بینی مهم از قیمت پپه / آینده قورباغه مرموز چه می‌شود؟

در سه ماه گذشته، قیمت پپه در یک روند نزولی مداوم بود که توسط الگوی کانال نزولی هدایت می‌شد و خطوط روند این الگو به عنوان سطوح مقاومت و حمایت عمل می‌کردند. با این حال، با بازگشت بیت کوین از مرز ۲۶،۵۰۰ دلار، خریداران پپه هم با خروج صعودی از این الگو تلاش کردند تا رالی بهبود جدیدی را آغاز کنند.

اقتصاد پیش بینی مهم از قیمت پپه / آینده قورباغه مرموز چه می‌شود؟

پس از فروش اخیر در بازار کریپتو، پپه در منطقه ۰٫۰۰۰۰۰۰۶ دلار شاهد تقاضا از سوی خریداران بود. در نتیجه، قیمت این میم کوین طی چهار روز ۱۱٫۵ درصد افزایش یافت و به سطح فعلی ۰٫۰۰۰۰۰۰۶۸ دلار رسید.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت پپه: خریداران مقاومت ۱۰۰ روزه را شکستند!این حرکت صعودی منجر به بریک آوت پپه به بالای خط روند بالایی کانال نزولی شد، ساختاری که این میم کوین را برای نزدیک به ۱۰۰ روز، در یک روند نزولی نگه داشته بود. برای تأیید این بریک آوت، کندل قیمت باید بالاتر از این خط روند بسته شود و همزمان با آن، حجم معاملات هم افزایش یابد.

در صورت برآورده شدن این شرایط، قیمت PEPE می‌تواند با یک رشد ۲۲ درصدی دیگر، به ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۳ دلار برسد و پس از آن، سطوح ۰٫۰۰۰۰۰۱ دلار و ۰٫۰۰۰۰۰۱۴۳ دلار را هدف قرار دهد.

با این حال، به نظر می‌رسد که حجم معاملات بالایی وجود ندارد که نشان‌دهنده شکنندگی حرکت صعودی جدید است. اگر پپه نتواند موقعیت خود را بالاتر از خط روند شکسته‌شده حفظ کند، سناریوی صعودی آن به خطر خواهد افتاد. در چنین شرایطی، فشار فروش ممکن است دوباره افزایش یابد و به طور بالقوه، قیمت این میم کوین را به زیر ۰٫۰۰۰۰۰۰۶ دلار بکشاند.

میانگین متحرک نمایی (EMA): شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه همچنان به عنوان مقاومت اصلی عمل می‌کند.

شاخص میانگین جهت‌دار (ADX): علی‌رغم بریک آوت قابل‌توجه، عدم افزایش ADX نشان‌دهنده عدم مشارکت خریداران است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها