|
کدخبر: 312749

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/اتریوم

حمایت سرمایه‌گذاران کوچک از اتریوم / افزایش قیمت در راه است؟

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی Santiment، تعداد آدرس‌های کوچک اتریوم که کمتر از ۰٫۱ ETH دارند، برای اولین بار از مرز ۱۰۰ هزار کیف پول عبور کرده که نقطه عطف مهمی برای تنوع و رشد شبکه اتریوم است و علاقه فزاینده سرمایه‌گذاران کوچک به این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.

اقتصاد حمایت سرمایه‌گذاران کوچک از اتریوم / افزایش قیمت در راه است؟

در همین حال، تعداد کیف پول‌های بزرگ‌تر، از جمله کیف‌هایی که بین ۰٫۱ تا ۱۰ اتریوم و بیش از ۱۰ هزار اتریوم دارند، نیز در حال افزایش است.

براساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم IntoTheBlock، نهنگ‌ها یا دارندگان بزرگ اتریوم در حال حاضر دارای ۳۲٫۹۴ درصد از کوین‌های بازار، یعنی حدود ۴۰٫۸۳ میلیون ETH هستند. سرمایه‌گذاران کوچک‌تر نیز ۱۲٫۴۸ درصد از بازار را به خود اختصاص داده‌اند که معادل ۱۵٫۴۷ میلیون اتریوم است.

این خبر که غول مدیریت دارایی بلک راک قصد دارد یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم راه‌اندازی کند، بر هیجان سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال افزوده است. به دنبال انتشار این خبر، قیمت اتریوم از مقاومت مهم و روانی ۲ هزار دلار عبور کرد و بالاترین سطح خود از ماه آوریل را به ثبت رساند.

این روند بازتاب الگوی مشابهی است که در اوایل سال مشاهده شد، زمانی که بلک راک درخواستی را برای راه‌اندازی یک ETF اسپات بیت کوین ارائه کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها