|
کدخبر: 311951

زمین/تهران/وزارت راه

خبر خوش برای تهرانی‌ها / شرایط دریافت زمین رایگان اعلام شد

به گفته حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، خانواده های تهرانی دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال می توانند تا پایان سال ۱۴۰۲ برای دریافت زمین رایگان ثبت نام کنند.

اقتصاد خبر خوش برای تهرانی‌ها / شرایط دریافت زمین رایگان اعلام شد

مطابق ادعای مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، خانواده‌های دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال و بیشتر در پایتخت، قادر به دریافت زمین رایگان هستند.

حسین جنتی گفت: وزارت راه و شهرسازی بر اساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، یک قطعه زمین رایگان در قالی به منظور حمایت از خانواده و تحقق اهداف جوانان به این خانواده‌ها اختصاص می دهد.

همچنین ۲۵۰۰ خانوار تهرانی نیز تاکنون مراحل طرح رحمت وزارت راه و شهرسازی را تکمیل و زمین رایگان دریافت کرده اند. جنتی در ادامه افزود: واگذاری زمین در استان تهران با رعایت ضوابط و شفافیت ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانان بین والدین صورت می گیرد.

جنتی در خاتمه با یادآوری اینکه خانوارهای تهرانی دارای ۴ فرزند و بیشتر مشمول قانون تا پایان سال ۱۴۰۲ فرصت دریافت زمین رایگان دارند، آنها را به ثبت نام در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی تشویق کرد. توسعه در Saman.mrud.ir جهت استفاده از این فرصت.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها