|
کدخبر: 311106

سن گناه در جامعه ما به واسطه بدحجابی کمتر شده

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: صهیونیست ها از جنگ زمینی با مردم غزه هراس دارند چراکه در صورت چنین اقدامی، امت‌ اسلامی یک صهیونیست را روی زمین باقی نخواهد گذاشت.

سیاست داخلی سن گناه در جامعه ما به واسطه بدحجابی کمتر شده

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز اظهار کرد: مقاومت مردم فلسطین برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بوده و به حول و قوه الهی پیروزی از آن امت اسلامی است.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی فلسطینیان و هزاران کودک بی‌گناه، بمب‌های چند تنی بر سر مردم در مدارس و بیمارستان‌ها رها کرده و به راحتی در برابر دوربین‌ها، جنایت می‌کنند اما مدعیان حقوق بشر سکوت کرده و یا با زبان و عمل از جنایتکاران حمایت می‌کنند.

امام جمعه اهواز ضمن قدردانی از مردم ولایت مدار اهواز برای حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین گفت: پیر و جوان، دانش آموز، دانشجو و طلاب و تمامی اقوام استان، بار دیگر در صحنه حضور یافتند تا نشان دهند همواره یار و یاور مسلمانان عالم هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: تبعیت از اهل بیت (ع) در گفتار و رفتار، یک اصل بوده و مومنان باید رفتارشان در شان یک مسلمان شیعه باشد.

وی با اشاره به اینکه زنان و بانوان سنگربانان ارزش‌های اسلامی در مقابل وضع جاهلی دنیای غرب هستند افزود: انتظار داریم که تمامی نمازگزاران نسبت به بدحجابی موجود در جامعه بی‌تفاوت نباشند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه بانوان ایرانی باید در همه موارد پیشتاز باشند گفت: امروزه سن گناه در جامعه ما به واسطه بدحجابی کمتر شده است لذا پدران و مادران باید با استحکام بخشیدن به کانون خانواده، زندگی فرزندان‌شان را مدیریت کنند. قطعا اگر کانون خانواده محکم‌ بسته شود جامعه ایمانی ما محکمتر می‌شود.

وی افزود: از آنجا که شکل‌گیری شخصیت فرزندان در مدارس است، آموزش و پرورش، باید یک برنامه از پیش تعیین شده برای معلمان و دانش آموزان در نظر گیرد چرا که طرح تمام برنامه ریزی‌های دشمن، آموزش و پرورش را هدف قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه بستر اشتغال جوانان در استان باید فراهم شود گفت: مسئولان نسبت به بحث اشتغال و ازدواج آسان جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

گفتنی است در پایان آیین سیاسی معنوی نماز جمعه، میزهای خدمت دستگاه های اجرایی استان با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم برگزار شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها