|
کدخبر: 311893

اجاره خانه در تجریش چقدر آب می خورد؟

امروز نگاهی به قیمت رهن کامل آپارتمان در تجریش داریم و بررسی می‌کنیم خانه دو خوابه در تجریش با چه مشخصاتی می تواند خانه رهن کرد.

اقتصاد اجاره خانه در تجریش چقدر آب می خورد؟

تجریش مرکز بخش لواسانات شهرستان شمیرانات استان تهران است و در منطقهٔ ۱ شهر تهران واقع شده‌است. بر مبنای آخرین داده‌های جغرافیایی بیشترین درازای شهر تجریش ۳ کیلومتر است! میدان تجریش (سر پل تجریش) که نقطهٔ پایانی خیابان ولیعصر است، یکی از مکان‌های تجاری و شلوغ و زیبا تهران به‌شمار می‌رود. اگر به دنبال واحد دو خوابه با رهن کامل در تجریش هستید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره واحد دو خوابه در تجریش دارید یک واحد با متراژ ۱۰۵ متر که دارای امکاناتی مثل آسانسور، انباری است را با مبلغی بالغ‌ بر ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رهن کنید.

واحد دیگر با متراژ ۱۱۰ متر که دو خوابه است و آسانسور،انباری،پارکینگ و ۲ ساله است را در صادقیه با ودیعه ۱ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین واحد دیگر ۳ ساله با متراژ ۷۵ متر که دارای دو اتاق خواب،انباری و پارکینگ،آسانسور است در تجریش این واحد را با رهن کامل ۱میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر واحد ۷۰ متری مد نظر دارید، باز واحدی دیگری که ۲۲ ساله است و دو اتاق خواب دارد باید ۹۰۰ میلیون تومان برای این واحد در تجریش پرداخت کنید.

اگر واحد بزرگتری می‌خواهید باز واحدی که ۱۸۰ متر است و دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده، سالن بزرگ ۲ خواب + ۱ مستر لوکس و دارای ۱۰ متر تراس قابل چیدمان دارای کلوزد روم و TV Room، دارای ۲ پارکینگ سندی باکس ورودی از لابی شیک و مجلل ، سونا خشک و بخار، سالن اجتماعات سالن جیم ورزش، دارای خدمات Bel boy ( دلیوری ) می‌توانید این واحد را در تجریش بار هن کامل ۴ میلیاردو تومان کرایه کنید.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد دو خوابه در مناطق تجریش و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت،منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن کامل خانه دو خوابه در تجریش به دست می آورید.

رهن کامل خانه دو خوابه در تجریش
محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان)
تجریش ۱۰۵ ۲خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۱،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰
تجریش ۱۱۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۸۷ ۱،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
تجریش ۷۰ ۲خوابه ۱۳۸۰ ۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰
تجریش ۱۵۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۹ ۱،۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰
تجریش ۱۱۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۰ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
تجریش ۱۲۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ ۱۳۹۸ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
تجریش ۱۲۴ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۱ ۲،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰
تجریش ۱۲۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۶ ۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
تجریش ۷۲ ۲خوابه،انباری ۱۳۸۶ ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
تجریش ۱۴۰ ۲خوابه،انباری ۱۳۷۸ ۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
تجریش ۱۱۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۸۷ ۱،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰
تجریش ۱۸۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۴۰۰ ۴،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها