|
کدخبر: 311278

با توجه به اعلام حضور ایران در نمایشگاه عمان آگروفود انجام شد

انتصاب اسلامی‌فرد به سمت رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق مشترک ایران و عمان

اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان در تدارک اعزام هیئت تخصصی صنایع و مواد غذایی به عمان در آذر ماه است تا آخرین دستاوردها و تعاملات دانش غذایی ایران را به صورت تخصصی با دیگر فعالان این عرصه در دنیا بررسی کند.

اقتصاد انتصاب اسلامی‌فرد به سمت رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق مشترک ایران و عمان

اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان در تدارک اعزام هیئت تخصصی صنایع و مواد غذایی به عمان در آذر ماه است تا آخرین دستاوردها و تعاملات دانش غذایی ایران را به صورت تخصصی با دیگر فعالان این عرصه در دنیا بررسی کند. به همین منظور و برای بهره‌برداری هر چه بهتر از شناخت ظرفیت‌ها، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد به سمت رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق مشترک ایران و عمان منصوب شد.

اتاق مشترک بازرگانی قصد دارد تا همزمان با برگزاری نمایشگاه عمان آگروفود 2023 (Oman Agrofood 2023)، مورخ 12 الی 16 آذر 1402، هیئتی تخصصی در زمینه صنایع و مواد غذایی را به این کشور اعزام نماید. این رویداد مهم بین‌المللی در صنعت غذایی منطقه و جهان، فرصتی مغتنم است برای بررسی ظرفیت‌ها و دریافت و اشتراک‌گذاری دانش این حوزه تامین غذایی با دیگر کشورها و شرکت‌های حضور یافته است. به همین منظور اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان حکم انتصاب رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی این اتاق را برای دکتر ناصرالدین اسلامی فرد ابلاغ کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر ناصرالدین اسلامی فرد، احتراما با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی بدینوسیله سمت رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق مشترک ایران و عمان به شما ابلاغ می گردد. یقین دارد مساعی جنابعالی نوید بخش کمیسیون فعال و موثر در توسعه روابط اقتصادی فیمابین دو کشور خواهد بود.

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها