|
کدخبر: 311184

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به هلدینگ پتروپالایش اصفهان

نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان ۲۷مهرماه با محوریت امتنان از واحدهای تولیدی برتر استانی در زمینه اقتصاد مقاومتی و با گرامیداشت شهید شاخص جامعه کار و تولید کشور (شهید محمد کاظم زاده ) به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان و به همت بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان(عج) در سالن اجتماعات شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد.

اقتصاد اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به هلدینگ پتروپالایش اصفهان

نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان ۲۷مهرماه با محوریت امتنان از واحدهای تولیدی برتر استانی در زمینه اقتصاد مقاومتی و با گرامیداشت شهید شاخص جامعه کار و تولید کشور (شهید محمد کاظم زاده ) به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان  و به همت بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان(عج) در سالن اجتماعات شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد.

در این جشنواره از بین ۸۰۰ واحد تولیدی  ۵۰ شرکت و واحد برتر استان اصفهان درآن نشان درجه ۱و۲ و۳ اقتصاد مقاومتی دریافت کردنند.

از اهداف این جشنواره  الگو سازی مناسب در عرصه تولید کالا وخدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات،گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد های تولیدی و خدماتی،هدایت عرصه تولید در خصوص پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی نام برد .

برگزیدگان این جشنواره برای راه یابی به مرحله ملی این جشنواره در مرحله دیگری مورد ارزیابی قرار می گیرند .

تا سال ۱۴۰۵ هزار نفر نیروی نخبه در پتروپالایش اصفهان جذب می‌شوند

دکتر قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از فعالیت های شبانه روزی کارکنان جهادگر تولید پتروپالایش اصفهان در این مراسم قدردانی کرد وگفت: در شرکت مشعل پویا بیش از۴۰ هکتار زمین برای استقرار۱۵۰ شرکت دانش بنیان و استقرار تجهیزات هایتک درنظر گرفته شده است که بزودی بهره برداری می شود.

وی از فعالیت های شبانه روزی کارکنان جهادگر تولید پتروپالایش اصفهان قدردانی کرد وگفت: در شرکت مشعل پویا بیش از۴۰ هکتار زمین برای استقرار۱۵۰ شرکت دانش بنیان و استقرار تجهیزات هایتک درنظر گرفته شده است که بزودی بهره برداری می شود.

قدیری با اشاره به انعقاد توافق نامه هلدینگ پتروپالایش اصفهان با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در قالب این تفاهم نامه پترو پالایش اصفهان قلب واحد‌های صنعتی ساخت ایران با نام عقاب خواهد شد که این واحد با شعار مرگ بر آمریکا افتتاح می شود. تمامی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری این واحد در حال ساخت است که نزدیک به ۸۰ درصد آن تولید شده است .

مدیرعامل پترو پالایش اصفهان حضور زنان و واگذاری یکی از واحدهای مهم این شرکت به بانوان را گام مهمی در راستای توجه به عدالت اجتماعی دانست و گفت: در این واحد نسل آینده الکل های چرب برای شوینده ها  جدید تولید می شود.

قدیری ادامه داد: متاسفانه تحریم های داخلی بیش از تحریم های خارجی به ما ضربه وارد می کند . اما به‌دنبال این هستیم که اقتصادمان را چنان قوی کنیم که دشمن را زمین گیر کنیم .

وی اضافه کرد: می خواهیم تا سال ۱۴۰۵ تولید بنزین در پتروپالایش را به ۲۴.۷ میلیون لیتر برسانیم در دولت سیزدهم تولید بنزین از ۱۲میلیون لیتر به ۱۴میلیون رسید .

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل رضایتمندی کارکنان است که بیش از ۹۰درصد رضایتمندی کارکنان حاصل شده است افزود:در این هلدینگ ۶۰ طرح هوش مصنوعی طراحی شده است که با پایان طرح ERP در پالایشگاه اصفهان، تمامی امور با هوش مصنوعی انجام می شود.

وی بیان داشت: هدف گذاری ما حمایت از شرکت های دانش بنیان است و قصد داریم تمامی تولیدات آن ها را خریداری نمایم تا ایجاد انگیزه برای جامعه کار و تولید نماییم.

 در ادامه مراسم رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: دشمن در جنگ ترکیبی تمام تلاش خود را کرد که بر ذهن جوانان، دانشجویان، دانش‌آموزان و کارگران ما اثر بگذارد، دشمن از همه ابزارهای خود استفاده کرد که یک مشکل معیشتی را به مسئله امنیتی تبدیل کند؛ اما کارگران ما با بصیرت سیلی محکمی به گوش دشمن زدند.

حمیدرضا الله‌بداشتی  با بیان اینکه در جبهه مقاومت اتفاق بی‌نظیری افتاده است و عزیزان ما در جبهه مقاومت افتخاری آفریدند که دنیا انگشت‌به‌دهان ماند، اظهار کرد: دشمن کودک کش که توانست در میدان موفقیتی به دست بیاورد و برای جبران این شکست مدارس و بیمارستان‌ها را بمباران کرده است.

وی  با بیان اینکه زنده‌بودن شهدا را در وصیت‌نامه آن‌ها می‌بینیم، عنوان کرد: امروز تکلیف من و شما این است که ابتدا یاد شهید سپس زندگی‌نامه شهدا را به جوانان انتقال دهیم که این اتفاق شفابخش است.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین کار در کشور تولید است، افزود: شهدا در امنیت، اقتصاد و علم چراغ راه ما هستند.

الله‌بداشتی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی تمام تلاش خود را کرد که بر ذهن جوانان، دانشجویان، دانش‌آموزان و کارگران ما اثر بگذارد، خاطرنشان کرد: دشمن از همه ابزارهای خود استفاده کرد که یک مشکل معیشتی را به مسئله امنیتی تبدیل کند؛ اما کارگران ما با بصیرت سیلی محکمی به گوش دشمن زدند.

جشنواره2

جشنواره1

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها