|
کدخبر: 310577

قیمت یورو در بازار آزاد و صرافی ملی

در معاملات امروز بازار تهران، هر اسکناس یورو ۵۲۹۷۹ تومان قیمت خورد. بر این اساس قیمت هر یورو نسبت به معاملات روز گذشته ۸۰۶ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد. روز گذشته یورو در بازار آزاد تهران ۵۳۷۵۸ قیمت خورده بود. همچنین صرافی ملی امروز قیمت هر یورو را ۴۳۲۶۴ تومان برای خرید و ۴۳۷۰۱ تومان برای فروش اعلام کرد. مرکز مبادله قیمت یورو را برای امروز ۴۳۷۰۱ تعیین کردند.

اقتصاد قیمت یورو در بازار آزاد و صرافی ملی

قیمت یورو امروز با اندکی افزایش همراه بود. به این ترتیب هر برگ از اسکناس یورو در بازار تهران امروز ۵۲ هزار و ۹۷۹ تومان قیمت خورد. بر این اساس قیمت یورو امروز در بازار آزاد تهران حدود ۵۱۱ تومان نسبت به قیمت یورو در روز گذشته افزایش یافت. روز گذشته یورو با اندکی نوسانات افزایشی، در بازار آزاد تهران ۵۳۵۴۵ قیمت خورده بود.

قیمت یورو امروز در صرافی‌ ملی

همچنین قیمت هر برگ اسکناس یورو در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز کاری گذشته به ۴۳ هزار و ۷۰۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۳۹ هزار و ۷۲۸ تومان رسیده است. روز گذشته قیمت یورو  ۴۳ هزار و ۵۶۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۳۹ هزار و ۳۹۴ تومان اعلام شده است.

در صرافی ملی نیز قیمت یورو امروز ۴۳هزار و ۲۶۴ برای خرید و ۴۳هزار و ۷۰۱  تومان برای فروش قیمت خورد که نسبت به قیمت روز گذشته افزایش داشته است. روز گذشته قیمت یورو در صرافی ملی ۳۴ هزار و ۲۱۹ برای خرید و ۴۳هزار و ۶۷۶ تومان برای فروش تعیین شده بود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها