|
کدخبر: 310510

جزئیات جدید درباره ترمیم حقوق کارگران

در این شرایط، آن‌طور که دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران می‌گوید: قرار بود در جلسه آتی شورای‌عالی کار، یعنی مهرماه، به موضوع ترمیم دستمزد ورود شود، اما این جلسه برگزار نشد و حال با توجه به این که تنها یک روز به پایان مهرماه باقی مانده، این جلسه احتمالا در آبان‌ماه برگزار شود.

اقتصاد جزئیات جدید درباره ترمیم حقوق کارگران

هادی ابوی در همین خصوص درباره جلسات شورای‌عالی کار توضیح می‌دهد: در مهرماه قرار بود جلسه شورا برگزار شود، اما این اتفاق نیفتاد. آخرین جلسه در شهریورماه برگزار شد.

وی می‌افزاید: ما ماهانه باید یک جلسه برگزار کنیم که با توجه به این که مهرماه هم رو به پایان است، عملا در مهرماه هیچ جلسه‌ای برگزار نشده است.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران درباره ترمیم دستمزد کارگران عنوان می‌کند: ترمیم دستمزد هم درخواست کارگران بوده و هم این‌که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم یک پالس مثبتی را نشان داده است. اما به هرحال ما درخواست داشته‌ایم که بنشینیم و درباره مزد مذاکره داشته باشیم.

ابوی تصریح می‌کند: قرار شده در دستور جلسه بعدی درخواست ما برای ترمیم دستمزد مطرح شود که ماه گذشته این جلسه برگزار نشد. معمولا شنبه اول ماه جلسه شورای‌عالی کار برگزار می‌شود که احتمالا هفته آینده جلسه‌ای خواهیم داشت.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها