|
کدخبر: 310412 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت خانه باربی فضایی شد / ده ها میلیون برای خرید یک اسباب بازی!

باربی و تمام لوازم مربوط به آن جزء پر فروش ترین‌های جهان به حساب می‌آیند و همیشه متقاضیان زیادی برای خرید دارند. اما جالب است بدانید قیمت خانه باربی بسیار نجومی و فراتر از حد تصور به فروش می‌رسد!

اقتصاد قیمت خانه باربی فضایی شد / ده ها میلیون برای خرید یک اسباب بازی!

«باربی» از خود عروسک گرفته تا انواع و اقسام وسایل مربوط به آن، همیشه در دسته محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها در سراسر جهان شناخته شده است. این المان محبوب علاوه بر جذابیت زیاد بین کودکان و حتی بزرگسالان، قیمت بالایی هم دارد. قیمت‌هایی که شاید برای یک اسباب بازی گران و حتی غیر منطقی باشد. با این حال به دلیل تبلیغات گسترده‌ای که دارد و جایگاه ویژه‌ای که بین دختران خردسال و حتی بزرگسال پیدا کرده است، همچنان افراد تمایل دارند که هر قیمتی را برای داشتنش بپردازند.

باربی-خانه

قیمت خانه باربی سر به فلک کشید!

از بین تمام اجزاء و تجهیزاتی که مربوط به باربی است، خانه باربی را می‌توان به عنوان گران‌ترین آن به حساب آورد. خانه باربی انواع مختلفی دارد و هر چقدر بزرگ‌تر بوده و جزئیات بیشتری در آن رعایت شده باشد، قیمت نجومی‌تر می‌شود.

آگهی زیر و قیمتی که برای این خانه باربی عنوان شده است، چیزی فراتر از نجومی است! این خانه باربی در یکی از سایت‌های خرید و فروش آنلاین حدود ۱۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمتی که برای یک اسباب بازی خیلی دور از ذهن است و حتی می‌توان گفت قیمت این خانه باربی نسبت به دیگر مدل‌ها قابل مقایسه هم نیست. این اسباب بازی جزئیات ریز فراوانی دارد و شاید چون شباهت زیادی که خانه باربی به واقعیت دارد، قیمت آن را تا این رقم نجومی کرده است.

 

خانه-باربی-نجومی

 

در تصویر بعدی نیز چند مدل خانه باربی می‌بینیم که نسبت به آگهی قبلی قیمت خیلی کمتری دارد اما باز هم نمی‌توان گفت که ارزان است! این خانه باربی چیزی حدود ۳ برابر حقوق یک کارگر است و گران‌ترین آن به قیمت ۲۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد!

سایت-خانه-باربی

در آگهی بعدی ماشین بنفش رنگ باربی را می‌بینیم که ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورده است. شاید کمتر از یک دهه پیش با همین حدود پول می‌توانستیم صاحب یک پراید شویم اما همان طور که می‌بینید این پول در حال حاضر قیمت ماشین باربی و فقط برای سرگرمی است.

ماشین-باربی

نگاه مخاطبان به خانه باربی ۱۶۶ میلیون تومانی

مخاطبان واکنش های مختلفی به قیمت این خانه باربی داشتند و اغلب به قیمت فضایی آن اشاره داشتند. به عنوان مثال یکی از مخاطبان نوشته : « این خونه عالیه خیلی قشنگه ولی قیمتش زیادی گرونه باید حداکثر یک میلیون باشه!»  یکی دیگر از متقاضیان خرید این خانه باربی نوشته : « سلام خیلی این خونه زیباست ولی لطفا قیمتشو کم کنید اگه ۵ میلیون کنید من خریدار هستم.»

جالب است بدانید که ادمین سایت دلیل گرانی این خانه باربی را این طور عنوان کرده است: « سلام، به دلیل قیمت و وزن کالا این قیمت نهایی محاسبه شده است و متاسفانه در حال حاضر تخفیف ندارد.»

خانه باربی چرا برای کودکان محبوب است؟

خانه باربی یک مجموعه از اسباب‌بازی‌ها و لوازم جانبی است که برای بازی با عروسک باربی طراحی شده است. باربی، یک عروسک معروف است که توسط شرکت متل تویز ابداع شده و بسیار محبوب در میان کودکان است. خانه باربی یک محیط بازی و خانه مجازی برای عروسک باربی فراهم می‌کند.

خانه باربی معمولاً شامل یک صفحه‌ی پایه، اتاق‌ها، مبلمان، آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و لوازم دیگر می‌شود. این لوازم معمولاً به طور جداگانه به فروش می‌رسند و کودکان می‌توانند خانه باربی خود را به دلخواهشان تزیین کنند و داستان‌ها و ماجراهای مختلف را با عروسک باربی پرداخت کنند.

بعلاوه، خانه باربی می‌تواند دارای ویژگی‌های متنوعی مانند درب‌ها و پنجره‌های قابل باز و بسته شدن، نورپردازی، آسانسور، استخر و حتی صداهای واقع‌گرایانه باشد. این امکانات باعث تحریک خلاقیت و تخیل کودکان می‌شود و تجربه بازی آن‌ها را تقویت می‌کند.

خانه باربی یکی از اسباب‌بازی‌های محبوب و پرطرفدار بین دختران است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نقش مادربزرگ، مادر یا خواهر بزرگ را با عروسک باربی ایفا کنند. این نوع بازی کودکان را قادر می‌سازد تا مهارت‌های اجتماعی، خلاقیت و تخیل خود را توسعه دهند و به بازی دست و پا بزنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها