|
کدخبر: 307465

پیش بینی مهم / سرنوشت ریپل چه می‌شود؟

حجم معاملات تجمعی ریپل (XRP) طی دو ماه گذشته از ابتدای سال ۲۰۲۳ از سایر آلت کوین‌ها پیشی گرفته است.

اقتصاد پیش بینی مهم / سرنوشت ریپل چه می‌شود؟

حکم صادر شده در ماه جولای مبنی بر اینکه ریپل یک سهام ثبت‌نشده نیست، به تقویت این آلت کوین کمک کرده است. از زمان صدور این حکم، حجم معاملات روزانه ریپل در ایالات متحده افزایش یافته و از سایر آلت کوین‌ها پیشی گرفته است.

علی‌رغم اینکه ریپل تا اواسط جولای در بسیاری از صرافی‌های رمزارزی در ایالات متحده در لیست سیاه قرار داشت، داده‌های Kaiko نشان می‌دهد که حجم معاملات ریپل در ایالات متحده در سال جاری تنها در ۹ ماه به ۳۰ میلیارد دلار نزدیک می‌شود.

سولانا (SOL) با حجم مبادلات انباشته حدود ۲۷ میلیارد دلار در ۹ ماه گذشته در رتبه دوم قرار دارد. لایت‌کوین (LTC)، دوج‌کوین (DOGE)، کاردانو (ADA)، شیبا اینو (SHIB) و پالیگان (MATIC) نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. این متریک انباشته حجم مبادلات، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و استیبل کوین‌ها را استثنا نمی‌کند.

کایکو توضیح داد که تقاضای بالای خرید برای ریپل توسط معامله‌گران بزرگ آمریکایی که به دنبال به دست آوردن مجدد دسترسی این آلت کوین پس از حکم دادگاه جولای بودند، هدایت می‌شد.

رشد ریپل در تمام بازارها، نه فقط در ایالات متحده، احساس شده است. طبق داده‌های‌ Kaiko، میانگین حجم معاملات روزانه ریپل در ماه آگوست به ۴۶۲.۸ میلیون دلار رسید.

هفته اول پس از این حکم، حجم معاملات ریپل از بیت کوین و اتریوم بهتر بود. حجم معاملات روزانه ریپل نیز در ماه سپتامبر در حال افزایش است و به طور میانگین در این هفته بیش از ۱ میلیارد دلار است. این امر، ریپل را در شمار یکی از پرمعامله‌ترین دارایی‌های رمزارزی پس از بیت کوین و اتریوم قرار می‌دهد.

کایکو همچنین گزارش داده است که نقدینگی ریپل در حال افزایش بوده است. افزایش عمق بازار ریپل نیز پس از حکم دادگاه پرونده Ripple/SEC در جولای آغاز شد.

طبق داده‌ها، ریپل قبل از صدور حکم، میانگین ماهانه عمق ۸ میلیون دلاری داشت. با این حال، از آن زمان، این رقم در اوایل سپتامبر به ۱۲ میلیون دلار افزایش یافته است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها