|
کدخبر: 308024

قیمت شکر روی کاغذ ۳۵هزار تومان در فروشگاه ۴۲تا۶۵ هزار تومان

هم زمان با اعلام قیمت رسمی شکر از سوی وزارت جهاد کشاورزی، بررسی‌های انجام شده حکایت از این دارد که قیمت شکر در فروشگاه‌های محلی و آنلاین بین ۴۲ تا ۶۴ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

اقتصاد قیمت شکر روی کاغذ ۳۵هزار تومان در فروشگاه ۴۲تا۶۵ هزار تومان

نورنیوز ـ گروه اقتصادی: «شکر سفید فله ای یک کیلوگرمی ۲۸هزار تومان، شکر بسته بندی ۱۰۰۰ گرمی ۳۴ تومان»؛ این قیمتی است که وزارت جهاد کشاورزی به تازگی اعلام کرد تا حجت بر فروشندگان تمام کند.  

هم زمان با اعلام قیمت رسمی شکراز سوی وزارت جهاد،بررسی های انجام شده حکایت از این دارد که شکر در فروشگاههای محلی و آنلاین بین ۴۲ تا ۶۴ هزار تومان قیمت گذاری شده است.  

بر خلاف ابراز امیدواری‌ها و رویکردهای تسکینی نظیر واردات فوری، ناظران معتقدند تصمیمات اخیر، در تعدیل قیمت این کالا تأثیر پایداری نخواهد داشت. کما اینکه اگر همین الان گوشیتان را بردارید و از یکی از فروشگاه‌های آنلاین یک کیلوگرم شکر سفارش دهید، قطعا با اختلاف معنی داری که قیمت فروشگاه با قیمتهای مصوب و اعلام شده دارد، تعجب خواهید کرد.  

این وضعیت، تنها نوک قله کوهی به نام وضعیت شکر است که از قفسه مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بیرون زده است. بر این اساس پیش بینی می شود همانطور که یارانه ارزی شکر به قیمت تمام شده این کالا نزد مصرف کننده منتقل نشد، قیمت جدید دستوری نیز روی کاغذ خواهد ماند و به قفسه فروشگاه‌ها سرایت نخواهد کرد.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • علی ارسالی در

    سلام یعنی آقای رئیسی نمی تواند فقط یک قل م ،فقط یک قلم قیمت شکر ثابت نگهدارد پس مملکت داری خیلی براش سخت تر می شود بابا یک کمی تکان بخورید مردم دیگر تحمل گرانی را ندارند ،شوخی بردار نیست امیدواریم جل و گرانی شکر را بگیرند .والسلام

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها