|
کدخبر: 307681

نهنگ‌های ارزهای دیجیتال به دنبال استخوان!

توکن اکوسیستم شیبا اینو، BONE، افزایش قابل‌توجهی را در فعالیت‌های درون زنجیره‌ای تجربه کرده و توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و ناظران بازار را به خود جلب کرده است.

اقتصاد نهنگ‌های ارزهای دیجیتال به دنبال استخوان!

داده‌های پلتفرم IntoTheBlock نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه تراکنش‌های بزرگ مربوط به BONE در ۲۴ ساعت گذشته است که در مجموع به ۳۴۲۵۹۰ توکن BONE، معادل ۲۷۴۵۱۰ دلار می‌رسد. مهم است توجه داشته باشید که این تراکنش‌ها شامل معاملات بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌شوند.

این پیشرفت نه فقط به این دلیل که نشان‌دهنده افزایش تراکنش‌های بزرگ برای توکن اکوسیستم شیبا اینو است، بلکه به این دلیل که دو روز قبل از آن هیچ معامله‌ای در این دسته وجود نداشت، قابل توجه است. به عبارت دیگر، تعداد این تراکنش‌ها چند روز پیش، به معنای واقعی کلمه صفر بود.

در بازه زمانی فوق، حجم کل تراکنش‌های BONE به ۲.۱۹ میلیون توکن، معادل ۱.۷۶ میلیون دلار رسید. به طور شگفت‌انگیزی، تراکنش‌های بزرگ با این توکن شیبا اینو، ۱۵.۶۴ درصد از کل حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

افزایش ناگهانی تراکنش‌های بزرگ BONE، پرسش‌های جالبی را درباره انگیزه‌های پشت این حرکت‌های عظیم ایجاد می‌کند. آیا این نشان‌دهنده یک تغییر قابل‌توجه در احساسات در بین دارندگان BONE است؟ به سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان شیبا اینو توصیه می‌شود که برای پیشرفت‌های بیشتر، وضعیت را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها