|
کدخبر: 304548

خبر خوش وزارت خارجه درباره بریکس

صفری معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه گفت: با رئیس بانک NDB (بانک اعضای بریکس) ملاقاتی داشتم و از ایشان دعوت شد که به زودی به ایران بیایند تا ما سهمی به عنوان عضو جدید در این بانک داشته باشیم و از پتانسیل‌های این بانک جهت فاینانس پروژه‌ها استفاده کنیم.

اقتصاد خبر خوش وزارت خارجه درباره بریکس

مهدی صفری معاون اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: ما با پنج کشور عضو بریکس روابط بسیار خوبی داریم و در چهارچوب بریکس می‌توانیم روابط تجاری و اقتصادی با یکدیگر را گسترش بدهیم، بریکس توانایی تجارت و مبادلات مالی ما را ارتقا خواهد داد.

وی افزود: در این چهارچوب با رئیس بانک NDB (بانک اعضای بریکس) ملاقاتی داشتم و از ایشان دعوت شد که به زودی به ایران بیایند تا ما سهمی به عنوان عضو جدید در این بانک داشته باشیم و از پتانسیل‌های این بانک جهت فاینانس پروژه‌ها استفاده کنیم. این قدم مثبت و مفیدی خواهد بود. رئیس بانک بریکس نیز به شدت از حضور ایران در این بانک استقبال کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امورخارجه خاطرنشان کرد: ورود ایران به بریکس موجب تقویت چندجانبه‌گرایی و تقویت قدرت سیاسی، اقتصادی و تجاری ایران خواهد شد و به تضعیف یک جانبه گرایی می‌انجامد.

صفری ادامه داد: ما نیز امتیازاتی برای کشورهای بریکس داریم. از جمله موضوع علم و فناوری که اتفاقا رئیس جمهور برزیل و نخست وزیر هند در ملاقات‌های خود با رئیس جمهور ایران خواهان تقویت روابط در این حوزه بودند.

وی تاکید کرد: مسائل انرژی و کریدورهایی که از طریق ایران، شمال را به جنوب و شرق را به غرب متصل می‌کند برای کشورهای عضو بریکس اهمیت دارد چرا که ایران در تامین امنیت انرژی از طریق خلیج فارس و دریای عمان نقش تعیین کننده‌ای دارد.

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    خدمت آقای خاندوزی یک سری به بیمارستان های دولتی ودرمانگاه ها و حتی پژشگان بزنیداز ۱۰۰مریض ۹۹نفر این مریض ها فقرا هستند بخاطر نداشتن تغذیه سالم وفقر اقتصادی مریضند همگی رنگشان بخاطر کمبود تغذیهرنگشان پریده خجالت بر مسولین این مملکت نفرین خدا این فقرا بر شما ها باد ملت انقلاب کردند اینطور شود انقلاب کردند کشور تقسیم بر دو شود فقرا واقازاده ها چطور ب ای بی حجابی از شخص خود من وخانواده اده خودم وهرچه قوه وملت مسلمان بسیج شده‌ایم بر بی حجابی اما ۲۰ساله ارزشی برای ملت قائل نمی‌شوید برای معیشت این ملت ستم دیده شکم گرسنه دین وایمان ندارد بفکر این ملت باشید ودروغ کمتر به این ملت بگوید درسته ا در میز قدرت نشسته اید اما فقیرت ین ملت از شماها یک قدم جلوتر هستند اما کاری از آنان بر نمی‌آید غیر از نفرین وناله و بدبینی ملت به شماها که عاقبت خوبی ندارد برای حکومت اسلامی خدا آنروز را نیارد مقصر هم شماها هستید یا عمدی هست یا بی لیاقتی مدیران

  • ناشناس ارسالی در

    پول واحد اعضای بریکس.بر یکه تازی آمریکا وتحریم وزروگوی و از دزدی منافع کشورها خص وصا ایران توسط آمریکا جلو گیری میکند.ا ین اقدام اقتصاد دنیا را سروسامان میدهد و پایان جهان تک قطبی هست.آمریکا دیگر نمی تواند اقتصاد دنیا وکشور ها را گروگان بگی رد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها