|
کدخبر: 303759

حقوق کارگران معدن این استان افزایش پیدا کرد؟/ یک مسئول خبر داد

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: توجه جدی به برگزاری مزایده معادن، احیای واحدهای راکد و ورود سرمایه گذاران به حوزه معدن سه راهکار کوتاه مدت برای تحقق برنامه است.

اقتصاد حقوق کارگران معدن این استان افزایش پیدا کرد؟/ یک مسئول خبر داد

مجید گلشنی فرد در افتتاح هشتمین نمایشگاه معدن گفت: برنامه استان رشد ۱۱درصدی حوزه معدن است و تحقق این مهم نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است.

وی اظهار کرد: طی سال جاری ۲۷ پروانه اکتشاف صادر و نخستین مزایده بسته سرمایه گذاری و همچنین مزایده پسمانده روی برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: توجه جدی به برگزاری مزایده معادن، احیای واحدهای راکد و ورود سرمایه گذاران به حوزه معدن سه راهکار کوتاه مدت برای تحقق برنامه است.

گلشنی فرد تاکید کرد: حقوق دولتی معادن استان زنجان طی چهار ماهه اول امسال و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

وی گفت: حوزه معدن سرشار از مشاغل و حرف مختلف است و در این حوزه صادرات فنی و مهندسی که مورد غفلت قرار گرفته در دستور کار است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: ساخت صنایع معدنی، تقویت تشکل ها و تقویت روابط با پارک علم و فناوری از دیگر اهداف بلندمدت حوزه معدن در استان است.

گلشنی فرد گفت: توسعه نرم افزارهای مرتبط با حوزه معادن در استان زنجان مورد تاکید بوده و متاسفانه این مهم مورد غفلت واقع شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین استان زنجان نیز گفت: این نمایشگاه به لحاظ کمی متراژ ۱۵ درصد افزایش داشته و در غرفه ماشین آلات معدنی هم رتبه بسیار بالایی دارد.

رضا قندیلی اهداف برگزاری این نمایشگاه را تکمیل زنجیره تولید مواد معدنی، تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معدن، سرمایه گذاری در حوزه صنایع پایین دستی و بالا دستی معادن عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت کننده از استان های تهران، اصفهان، البرز، قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و نمایندگانی از کشورهای سوئد، نروژ، چین و ترکیه شرکت کرده اند.

منبع: بیرونیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها