|
کدخبر: 303741

مهم / معاملات بیت کوین و اتریوم در آمریکا آزاد شد

در یک تحول پیشگامانه، صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس توسط انجمن ملی فیوچرز ایالات متحده (NFA) برای ارائه معاملات آتی بیت کوین و اتریوم در داخل ایالات متحده، تایید شده است.

اقتصاد مهم / معاملات بیت کوین و اتریوم در آمریکا آزاد شد

انجمن ملی فیوچرز ایالات متحده، سازمانی که توسط کمیسیون تجارت کالاها و معاملات آتی (CFTC) برای این امر تعیین شده، این مجوز را به کوین بیس اعطا کرد و آن را به عنوان اولین صرافی در کشور معرفی کرد که چنین مجوزی را دریافت می‌کند.

این حرکت پیامدهای مهمی دارد؛ زیرا دسترسی به معاملات آتی بیت کوین و اتریوم را برای طیف گسترده‌تری از شرکت‌کنندگان در بازار ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. پیش از این، شهروندان ایالات متحده از شرکت در معاملات آتی ارزهای دیجیتال محروم بودند. کوین بیس از این تصمیم به عنوان یک لحظه مهم برای صنعت در حال رشد ارزهای دیجیتال استقبال کرد که نوید‌دهنده عصر فرصت‌های گسترده برای مشتریان است.

بازار نقدی و محصولات مشتقات تنظیم‌شده کوین بیس، اکنون به طور یکپارچه تحت نظارت کمیسیون تجارت کالاها و معاملات آتی و انجمن ملی فیوچرز ایالات متحده خواهند بود.

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس، ماهیت مورد انتظار این دستاورد را بیان کرد و آن را به عنوان شاهدی بر تعهد تزلزل‌ناپذیر این صرافی برای تضمین ایمنی مشتری توصیف کرد. او همچنین بر نتایج مثبتی که وقتی تنظیم‌کننده‌ها به طور فعال شفافیت نظارتی در فضای ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کنند، تأکید کرد.

جالب اینجاست که این اطلاعیه در زمانی منتشر می‌شود که کوین بیس درگیر اختلافات حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است. اقدامات نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در برابر صرافی‌های ارزهای دیجیتال برتر بحث‌هایی را برانگیخته و منتقدان این رویکرد را به عنوان قانون‌گذاری از طریق اجرا می‌خوانند.

این موضع باعث شده است که برخی از بازیگران اصلی این صنعت به فکر ترک ایالات متحده باشند. با این حال، تایید کوین ‌بیس برای ارائه معاملات آتی بیت‌ کوین و اتریوم می‌تواند نشان‌دهنده تغییر بالقوه در این تصور باشد که ایالات متحده ممکن است ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین را ممنوع کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها