|
کدخبر: 303397

پیشگویی یوتیوبر معروف / بیت کوین بخرید تا زنده بمانید

در سال ۲۰۱۳، داوینچی جرمی، یوتیوبر معروف، از بینندگان خود خواست که تنها یک دلار در بیت کوین (BTC) سرمایه‌گذاری کنند! با این حال، حرکت پیشگویانه جرمی از آن زمان به بعد زندگی او را به زندگی مجلل تبدیل کرد؛ زیرا او در میان پیشگامانی قرار دارد که از روزهای اولیه استفاده از ارزهای دیجیتال سود می‌بردند.

اقتصاد پیشگویی یوتیوبر معروف / بیت کوین بخرید تا زنده بمانید

با افزایش قدرت مالی و افزایش قیمت بی‌سابقه بیت کوین در دهه گذشته، جرمی از ترغیب پیروانش برای خرید ارزهای دیجیتال دست برنداشته است.

در هفته گذشته، این رؤیاپرداز اولیه بیت کوین، ویدیوی دیگری در یوتیوب منتشر کرد و از دنبال‌کنندگانش خواست که بخش کوچکی از ثروت خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. جرمی انتظار دارد که سیستم مالی فعلی سقوط کند؛ زیرا دولت‌های جهانی همچنان به چاپ مقادیر هنگفتی از پول فیات ادامه می‌دهند.

 ارز [فیات] سقوط خواهد کرد، این در راه است. آنها بدون وقفه پول چاپ می‌کنند و به دوستان خود می‌دهند نه به شما. شما بیشترین رنج را می‌کشید، مردم عادی در این سیستم مالی فعلی بیشترین آسیب را می‌بینند.

داوینچی جرمی در جدیدترین ویدیوی خود بر توضیح این موضوع تمرکز کرد که چگونه چارچوب مالی فعلی محیط نامطلوبی را برای همه، به ویژه برای کسانی که از نظر مالی آسیب‌پذیرتر هستند، ایجاد می‌‎کند.

جرمی افزود: کسانی که می‌خواهند زنده بمانند، باید حداقل ۵ درصد از ثروت خود را در بیت کوین بگذارند؛ زیرا هیچ مانعی برای آن وجود ندارد. هیچ دولتی نمی‌‌تواند جلوی آن را بگیرد.

او افزود با کاهش ارزش پول سنتی، ارزش ارزهای دیجیتال همچنان بالاتر خواهد رفت.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها