|
کدخبر: 298892

اتفاقی که بازار ارزهای دیجیتال را متحول می‌کند

آمارهای منتشر شده توسط صرافی کوین‌بیس و The Block نشان می‌دهد که بیش از نیمی از ۱۰۰ شرکت برتر ایالات متحده از اوایل سال ۲۰۲۰ به دنبال نوآوری و سرمایه‌گذاری در صنعت رمزارزها، بلاکچین یا وب۳ بوده‌اند. این امر نشان‌دهنده شناخت روزافزون کسب‌وکارها از نیاز به به‌روزرسانی سیستم مالی جهانی و کاربرد بلاکچین است. تفکیک سه‌ماهه طرح‌های رمزارزی و بلاکچین توسط این شرکت‌ها نشان می‌دهد که تعداد پروژه‌های در مرحله راه‌اندازی عمومی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ به طور قابل توجهی افزایش یافته است؛ در حالی که تعداد طرح‌های در مرحله ایده‌پردازی کاهش یافته است.

اقتصاد اتفاقی که بازار ارزهای دیجیتال را متحول می‌کند

در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰، حدود ۴۰ درصد از شرکت‌ها در مرحله ایده‌پردازی قرار داشتند. در همین حال، ۳۰ درصد از شرکت‌ها در مرحله توسعه بودند، که نشان می‌دهد آنها به طور فعال روی توسعه راه‌حل‌های بلاکچین و صنعت رمزارزها کار می‌کنند. ۲۰ درصد دیگر از شرکت‌ها در مرحله پیش از راه‌اندازی بودند و در نهایت، ۱۰ درصد از شرکت‌ها قبلاً طرح‌های خود را به صورت عمومی راه‌اندازی کرده بودند.

پذیرش فناوری رمزارزی و بلاکچین توسط شرکت‌های بزرگ، نقطه عطفی مهمی است که نشان‌دهنده رشد و پذیرش فزاینده این فناوری‌ها است. این روند احتمالاً ادامه خواهد یافت؛ زیرا شرکت‌ها به مزایای استفاده از بلاکچین مانند افزایش شفافیت، امنیت و کارایی پی برده‌اند که به صرفه‌جویی در هزینه و بهبود بهره‌وری منجر می‌شود. علاوه بر این، محبوبیت روزافزون مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز احتمالاً منجر به افزایش پذیرش فناوری بلاکچین در آینده خواهد شد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها