|
کدخبر: 302269

پدیده «شایعه را بخر، خبر را بفروش» برای لایت کوین

با نزدیک شدن به رویداد پیش‌بینی‌شده هاوینگ لایت ‌کوین، به نظر می‌رسد که این ارز دیجیتال پدیده «شایعه را بخر، خبر را بفروش» را تجربه می‌کند.

اقتصاد پدیده «شایعه را بخر، خبر را بفروش» برای لایت کوین

پدیده «شایعه را بخر، خبر را بفروش»، یک پدیده رایج در بازار است که طی آن، قیمت یک دارایی در انتظار یک رویداد افزایش می‌یابد، اما زمانی که رویداد واقعاً رخ می‌دهد، قیمت به شدت کاهش می‌یابد.

بر اساس داده‌های موجود، سلطه اجتماعی لایت کوین افزایش یافته است؛ اما با وجود نوسانات اخیر، بسیاری این امر را چالش‌برانگیز می‌دانند.

ارزش لایت کوین در حال حاضر حدود ۵ درصد کاهش یافته و فعالیت فروش در حال افزایش است که بر فشار نزولی افزوده است. شکست میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA)، یک سطح حمایتی حیاتی قیمت، قابل توجه است.

این امر به طور احتمالی می‌تواند منجر به لمس میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه شود، و در صورت شکست آن سطح هم، لایت کوین ممکن است به سمت مرز پایین کانال قیمت نزولی، در حدود ۶۶ دلار روانه شود.در حالی که چنین پیش‌بینی ممکن است به عنوان یک شکست تلقی شود، مهم است که به یاد داشته باشید که بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند و ریزش‌های کوتاه‌مدت همیشه نشان‌دهنده روندهای نزولی بلندمدت نیست.

به سرمایه‌گذاران و ناظران بازار ارزهای دیجیتال توصیه می‌شود که در ساعات پس از رویداد هاوینگ لایت کوین، تحولات را از نزدیک زیر نظر داشته باشند. واکنش بازار به این رویداد مشخص خواهد کرد که آیا پدیده «شایعه را بخر، خبر را بفروش» درست است، یا لایت کوین می‌تواند انتظارات را زیر پا بگذارد و دستاوردهای اخیر خود را حفظ کند. مثل همیشه، صبر در بازار ارزهای دیجیتال، یک نکته کلیدی است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها