|
کدخبر: 302109

مدیر عامل بایننس از تتر شاکی شد!

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، در اظهارات جدید خود نگرانی‌اش را در مورد استیبل کوین‌های متمرکز و الگوریتمی ابراز کرد. در همین راستا، او گفت که تتر (USDT) به دلیل فقدان گزارش‌های حسابرسی، همچنان یک “صندوق سیاه” باقی مانده است که منجر به ابهامات و خطرات متعددی می‌شود.

اقتصاد مدیر عامل بایننس از تتر شاکی شد!

برای رفع این نگرانی‌ها، بایننس، استیبل کوین خود را بایننس یواس‌دی (BUSD) منتشر کرد، اما توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) با محدودیت روبرو شد. ژائو همچنین اذعان کرد که استیبل کوین‌های غیرمتمرکز همیشه راه‌حل کاملی نخواهند بود و برای مثال، به ترا یواس‌دی (UST) اشاره کرد که به دلیل طراحی و اجرای ضعیفش با مشکل مواجه شد.

با این وجود، بایننس به طور فعال در حال بررسی استیبل کوین‌های الگوریتمی است و به دنبال تنوع بخشیدن به سبد استیبل کوین خود خواهد بود. ژائو همچنین به همکاری خود با استیبل کوین FDUSD (با پشتوانه دلار) که تحت نظارت هنگ کنگ است، اشاره کرد.

بایننس اهمیت تکیه نکردن تنها به یک استیبل کوین را درک می‌کند و با استیبل کوین‌های مختلف برای کاهش خطرات برای کاربران و کسب و کارها کار مشارکت می‌کند. برای این منظور، این تیم سرمایه‌گذاری‌های متعددی در استیبل کوین‌ها از جمله استفاده از دای (DAI) انجام داده‌ است.

تا جولای ۲۰۲۳، استیبل کوین اصلی بایننس، BUSD، با ارزش خالص بازار بیش از ۳.۷ میلیارد دلار، چهارمین دارایی بزرگ در نوع خود است. این شرکت همچنان بر روی به حداقل رساندن ریسک‌ها و بررسی گزینه‌های مختلف استیبل کوین متمرکز است.

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها