|
کدخبر: 301255

اعتصاب بزرگ رانندگان/ پای کارخانه فولادی در میان است

رانندگان تجمع کننده برای ساعاتی مسیر اختصاصی صنایع معدنی شهرستان زرند را بستند و مانع تردد کامیون ها و دیگر خودروها شدند که جاده یاد شده با حضور مسئولان شرکت و نیز عوامل انتظامی بازگشایی و این افراد نیز پراکنده شدند.

اقتصاد اعتصاب بزرگ رانندگان/ پای کارخانه فولادی در میان است

شماری از رانندگان سواری، ون و مینی‌بوس زیرمجموعه پیمانکاری‌های فولاد زرند متعلق به شرکت میدکو روز سه شنبه در اعتراض به میزان دریافتی و مزایای خود در محل جاده دسترسی به کارخانه‌های کنستانتره و گندله‌سازی این مجتمع تجمع کردند.

این رانندگان تجمع کننده برای ساعاتی مسیر اختصاصی صنایع معدنی شهرستان زرند را بستند و مانع تردد کامیون ها و دیگر خودروها شدند که جاده یاد شده با حضور مسئولان شرکت و نیز عوامل انتظامی بازگشایی و این افراد نیز پراکنده شدند.

فرماندار زرند در این زمینه اعلام کرد: تعدادی راننده مینی بوس، ون و خودروهای مسافربری معادن اعتراض داشتند و درخواست افزایش حقوق و مزایا داشتند که جاده اختصاصی معادن و کارخانه های فولاد زرند را مسدود کردند.

سیدرضا حسینی با بیان اینکه تجمع این افراد در جاده اصلی نبوده ادامه داد: این جاده اختصاصی مربوط به کارخانجات گندله سازی و کنستانتره فولاد زرند بوده است.

یکی از مسئولان شرکت فولاد زرند ایرانیان متعلق به شرکت میدکو( شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه) نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این رانندگان از نیروهای پیمانکاری مربوط به چند شرکت هستند و در مقطعی افزایش حقوق برای آنان لحاظ شده اما می خواهند با فشار بر پیمانکار حقوق و مزایای بیشتری دریافت کنند.

زرند در شمال استان کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها