|
کدخبر: 299147

افزایش قیمت بیت‌کوین تا ۲۵۰ هزار دلار!

تیم دریپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار معروف بازارهای مالی، بازه زمانی پیش‌بینی شده خود را برای رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۵۰۰۰۰ دلار تغییر داده و اذعان کرده که ممکن است بیشتر از پیش‌بینی اولیه او، رسیدن به این قیمت طول بکشد.

اقتصاد افزایش قیمت بیت‌کوین تا ۲۵۰ هزار دلار!

او قبلاً پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال ۲۰۲۲، بیت کوین می‌تواند به ۲۵۰۰۰۰ هزار دلار برسد، اما بعداً بازه زمانی پیش‌بینی خود را تمدید کرد. دراپر اکنون پیشنهاد می‌کند که تا پایان ژوئن ۲۰۲۵ طول می‌کشد تا قیمت بیت کوین به ۲۵۰۰۰۰ دلار برسد. علی‌رغم این تغییر بازه، دریپر چشم‌انداز خوش‌بینانه خود را حفظ کرده و معتقد است که بیت کوین در نهایت به هدف قیمتی پیش‌بینی شده او خواهد رسید.

او در اظهارات اخیر خود گفت زمانی که قیمت بیت کوین ۴۰۰۰ دلار بود، پیش‌بینی کرد که تا کنون باید ۶۰ برابر می‌شد و به ۲۵۰۰۰۰ دلار می‌رسید. با این حال، بیت کوین در ماه ژوئن زیر ۳۱۰۰۰ دلار به پایان رسید. او نوشت: «حدس می‌زنم باید کمی بیشتر صبر کنیم،» و افزود که ممکن است دو سال دیگر طول بکشد تا پیش‌بینی ۲۵۰ هزار دلاری او محقق شود.

دریپر علاوه بر تعدیل پیش‌بینی قیمت خود، نگرانی‌هایی را هم در مورد مقررات ارزهای دیجیتال، به‌ویژه از رویکرد اجرایی اتخاذشده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مطرح کرد. او استدلال می‌کند که مقررات برای اقتصاد مضر است و منجر به خروج ایده‌های نو از کشور می‌شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها