|
کدخبر: 292479

روز بد برای سرمایه‌گذاران رمزارز / اتریوم یک درصد افت کرد

افت بیت کوین و اتریوم هنوز ادامه دارد که البته امروز میزان کاهش قیمت آن ها خیلی زیاد نیست. بیت کوین هنوز در کانال ۲۷ هزار دلار باقی مانده و اتریوم هم در کانال ۱۸۰۰ دلار معامله می شود.

اقتصاد روز بد برای سرمایه‌گذاران رمزارز / اتریوم یک درصد افت کرد

بیت کوین هم اکنون با افت قیمت کمتر از یک درصد، در حدود نرخ ۲۷۴۰۰ دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین به منفی ۸ درصد رسیده و بازده ماهانه نیز منفی ۲ درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین ۱۵ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته بوده و ارزش بازار آن نیز ۵۳۰ میلیارد دلار است. البته ارزش معاملات احتمالا تا ساعتی دیگر افزایش خواهد یافت چراکه بازارهای مالی آمریکا بازگشایی خواهند شد که این موضوع اثر پررنگی بر رقم معاملات می گذارد.

تحلیلگران معتقدند بیت کوین پس از افتی که اخیرا داشته، به یک محدوده حمایتی خوب رسیده و بعید نیست طی چند روز آینده رشد کند. البته برخی از تحلیلگران هم معتقدند همچنان در بازه های زمانی طولانی مدت، احتمال افت قیمت بیت کوین وجود دارد.

اتریوم یک درصد افت کرد

اتریوم هم امروز یک درصد کاهش قیمت داشته و هم اکنون در حدود نرخ ۱۸۵۰ دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی افت ۱۰ درصدی داشته و در مقیاس ماهانه ۳ درصد رشد را نمایش می دهد.

ارزش بازار اتریوم در حال حاضر ۲۲۲ میلیارد دلار است که طی شبانه روز گذشته حدود ۷ میلیارد دلار معامله در آن انجام شده است.

سقوط ۱۹ درصدی فانتوم در یک هفته

امروز تعداد کمی از نمادها مثبت هستند و اکثریت بازار افت قیمت داشته است. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، استکس با رشد ۴ درصدی بهترین عملکرد را دارد. لیدو دائو هم ۲ درصد افزایش قیمت داشته و لایت کوین و چین لینک هم با رشد قیمت یک الی ۱.۵ درصد، در رده های بعدی قرار دارند. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از یک درصد داشته اند.

در میان نمادهای منفی، آربیتروم با افت ۸ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. OKB هم ۴ درصد کاهش قیمت داشته و در رده بعدی است. اینترنتی کامپیوتر، پالیگان، کوانت، اتریوم کلاسیک و کرونوس هم بین ۲ الی ۳ درصد کاهش قیمت داشته اند. مابقی آلت کوین های منفی افتی کمتر از ۳ درصد دارند.

در مقیاس هفتگی به جز لئو و ترون که آن ها هم حدود یک درصد رشد کرده اند، مابقی نمادها افت قیمت داشته اند. بیشترین افت هفتگی را فانتوم با سقوط ۱۹ درصدی داشته. قیمت آربیتروم هم طی این مدت ۱۷ درصد کاهش یافته است.

ارزش معاملات چقدر بود؟

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت نیم درصدی به ۱.۱۶ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات اما ۱۵ درصد رشد کرده و عدد ۳۴ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای حدود ۳ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۳۱ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها