|
کدخبر: 297812

خرید گوشواره طلا زیر ۵ میلیون تومان

خرید گوشواره طلا، یکی از لذت بخش ترین کارها است که همیشه مورد علاقه خانم ها و دختران نوجوان بوده است. حال شاید به دلیل گرانی هر گرم طلا، که روزانه نوسان دارند و لحظه ای قیمت ها جا به شما می شوند؛ محبوبیت گوشواره های ارزان قیمت، بسیار بیشتر شده است.

ما امروز و در این مقاله قصد داریم شما را با چندین مدل گوشواره طلا ارزان قیمت و زیبا آشنا کنیم که برای خرید گوشواره طلا، کار شما را کمی راحت تر کنیم.

تمام گوشواره هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، متعلق به گالری طلای سنجاق است که با ظرافت تمام با دست طراحی و ساخته شده اند.

هر آنچه قرار است در این مقاله مطالعه کنید:

1.گوشواره طلا استوانه، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

2.گوشواره طلا بومرنگ، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

3.گوشواره طلای چشم، طرای اختصاصی گالری طلای سنجاق

4.پاسخ به سوالات متدوال

·گوشواره‌های گالری طلای سنجاق دست ساز هستند؟

·چگونه می توان گوشواره های طلا گالری طلای سنجاق را خرید؟

5.کلام آخر

6.گوشواره طلا استوانه، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

گوشواره طلا استوانه، یکی از ظریف‌‌ترین و خاص‌ترین گوشواره‌های گالری طلای سنجاق است که یک مدل مینیمال و دخترانه محسوب می‌شود. این گوشواره طلا، زیبایی بسیار خیره کننده‌ای دارد و ظرافتش همه را به خود جلب می‌کند.

گوشواره طلا استوانه، یک مدل مینیمال و دخترانه است که برای هر سبک و استایلی مناسب است و ظرافت باور نکردنی را به مخاطبش هدیه می‌کند.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود 1.120 گرم 

گوشواره

گوشواره طلا بومرنگ، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

گوشواره طلا بومرنگ، از نیو کالکشن‌های جذاب گالری طلای سنجاق! این گوشواره بسیار جذاب و خاص است و قطعاً هر سلیقه‌ای آن را دوست خواهد داشت. طراحی ظریف و بسیار تمیز این گوشواره سبب شده است روی گوش، درخششی بسیار جذاب خلق کند.

گوشواره طلا بومرنگ، برای هر استایلی مناسب است؛ و همچنین چون به شدت سبک است و وزن کمی دارد، بسیار ارزان قیمت و مناسب است.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود 0.870گرم

گوشواره۱

گوشواره طلای چشم، طرای اختصاصی گالری طلای سنجاق

گوشواره طلای چشم، با زیبایی منحصر به فردی که دارد؛ جلوه بسیار زیبایی را به ظاهر مخاطبانش هدیه می‌کند. این گوشواره از طلای ناب 18 عیار ساخته شده است و به دلیل سبکی و این که میخی است و کامل روی گوش قرار می‌گیرد، هیچ احساس مزاحمتی را ایجاد نمی‌کند و می‌تواند تا ساعت‌ها در گوش طرفدارانش، خانه کند!

این گوشواره، در دسته گوشواره‌های مینیمال قرار می‌گیرد و به دلیل ظرافتی که دارد؛ همه عاشقش می‌شوند.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود 1.200 گرم

گوشواره۲

پاسخ به سوالات متدوال

·گوشواره‌های گالری طلای سنجاق دست ساز هستند؟

بله، تمام محصولات گالری طلای سنجاق اعم از گوشواره‌های طلا این مجموعه، همه دست ساز بوده و زیبایی را به شما هدیه خواهند کرد.

·چگونه می توان گوشواره های طلا گالری طلای سنجاق را خرید؟

با مراجعه به سایت گالری طلای سنجاق و یا سر زدن به نزدیک ترین شعبه گالری طلای سنجاق به محل زندگی تان، می‌توانید گوشواره های طلا گالری طلای سنجاق را خرید کنید.

کلام آخر

ما امروز در این مقاله به طور ویژه در مورد ارزان‌ترین گوشواره‌های طلای گالری طلای سنجاق صحبت کردیم و آن‌ها را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که توانسته باشیم شما را مدل‌های گوشواره طلا ارزان قیمت سنجاق، آشنا کرده باشیم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها