|
کدخبر: 281482

گوشواره بخیه‌ای | ۳۰ مدل گوشواره بخیه‌ای جدید با کیفیت در زودیکا

فروشگاه زودیکا یکی از بهترین عرضه کنندگان بدلیجات باکیفیت و مرغوب است. در فروشگاه زودیکا بیش از 30 مدل گوشواره بخیه ای جدید با کیفیت عرضه می شود. علاقمندان به گوشواره بخیه ای می توانند با مراجعه به سایت بدلیجات زودیکا بهترین و جدید ترین مدل آن را مطابق با سلیقه خود بخرند.

امروزه تنوع مدل و طرح گوشواره به قدری زیاد شده است که انتخاب را برای افراد سخت کرده است. یکی از بهترین و جذاب ترین مدل های گوشواره، مدل بخیه ای است. این مدل بیشتر برای کسانی است که گوش خود را چند بار سوراخ کرده باشند. طراحی‌های این گوشواره‌ها از سال 1970، زمانی که اولین گوشواره‌های بخیه‌ای چشم به جهان گشودند تا امروز فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده است.

گوشواره-بخیه-ای-۱

گوشواره بخیه‌ای 

شاید در سال 1970، زمانی که اولین گوشواره‌های بخیه‌ای طراحی شدند، کسی تصور آن را نمی‌کرد که این گوشواره‌ها روزی در صنعت مد جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار شوند.گوشواره‌های بخیه‌ای به طور معمول از یک زنجیر به اندازه 7 تا 10 سانتی متر تشکیل شده است. این زنجیر را می‌توان از مواد مختلفی تهیه کرد، اما آنچه اهمیت دارد این است که این قسمت گوشواره بیشترین تماس را با گوش شما دارد، از این رو این باید کاملا ضد حساسیت باشد. در انتهای این گوشواره‌ها از خرج کارهای مختلفی می‌توان استفاده کرد، اما به یاد داشته باشید این گوشواره‌ها نباید بیش از اندازه سنگین باشند تا گوش شما را اذیت نکند. گل میخ نام قسمت دیگری از این گوشواره است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر این قطعه وجود نداشته باشد، هرچقدر هم خرج کار سبکی داشته باشید، باز هم گوشواره بخیه‌ای به خوبی روی گوش باقی نمی‌ماند. گل میخ همان قطعه‌ای است که از زنجیر رد شده و پشت گوش شما قرار می‌گیرد. به طور معمول این قطعه از جنس پلاستیک فشرده ساخته می‌شود. 

اصلی‌ترین قسمت گوشواره بخیه ای، سوزنی است که در ابتدای گوشواره لحاظ شده است. این سوزن برای عبور ساده‌تر زنجیر گوشواره از گوش شما تهیه شده است. هرگونه پلیسه در این قسمت، موجب زخمی شدن گوش شما می‌شود، از این رو باید در هنگام خرید گوشواره بخیه ای به این موارد دقت کنید تا بهترین گوشواره بخیه ای را بخرید.

گوشواره-بخیه-ای-2

گوشواره بخیه‌ای جدید 

تنوع بالا در گوشواره‌های بخیه‌ای موجب شده استفاده از آن‌ها رونق زیادی داشته باشد، اما هر نوع گوشواره بخیه‌ای مناسب هر صورتی نیست. انواع جدیدتر این مدل طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند برخی ویژگی‌های صورت شما را بیشتر به نمایش بگذارند، برای مثال افرادی که گردن کوتاه یا کلفتی دارند بهتر است از انواع گوشواره‌های کوتاه‌تر استفاده کند. گوشواره‌های بلندتر در امتداد گردن این افراد کشیده می‌شود. همین موضوع موجب می‌شود گردن شما کوتاه‌تر از قبل به نظر برسد.

به طور کلی مدل‌های جدید گوشواره بخیه‌ای برای موهای کوتاه طراحی شده‌اند. اگر موهای کوتاه دارید، این گوشواره‌ها جلوه زیبایی روی صورت شما ایجاد می‌کنند. افرادی که موهای بلند دارند نیز می‌توانند از این مدل‌ها استفاده کنند، به شرط این که موها در کنار گوشواره های بخیه ای قرار نگیرند.گوشواره‌های بخیه‌ای انواع متنوعی دارند.

گوشواره-بخیه-ای-3

انواع مدل‌های گوشواره بخیه‌ای

گوشواره‌های بخیه‌ای انواع متنوعی دارند. یکی از عواملی که موجب شده این مدل‌های متنوع، همگی فروش خوبی داشته باشند، قابلیت ست شدن گوشواره‌ها با انواع استایل است، به طوری که حتی برای رسمی‌ترین میهمانی‌ها نیز می‌توانید از این مدل گوشواره‌ها استفاده کنید، اما اگر به دنبال مدل گوشواره بخیه‌ای جدید هستید، باید گفت این روزها گوشواره‌های تا به تا مد شده‌اند. در این مدل‌ها یکی از گوش‌های شما به گوشواره‌های بخیه‌ای و دیگری دارای گوشواره میخی با طرحی همانند گوشواره بخیه‌ای است. این مدل گوشواره‌ها این روزها از محبوبیت بسیاری برخوردارند. به طور کلی در طراحی مدل‌های جدید گوشواره آویز جدید تلاش شده تا بتوان این گوشواره‌ها را با دیگر انواع گوشواره ست کرد. مهم‌ترین نکته هنگام خرید گوشواره بخیه‌ای، برند تولید کننده آن است. تعداد این برندها بسیار زیاد است، اما اگر شما هم حوصله گشتن و تحقیق کردن ندارید، پیشنهاد ما مراجعه به سایت زودیکا است. زودیکا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی ارائه دهنده جدیدترین و بهترین گوشواره بخیه‌ای است که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت ارائه می‌کند. به سایت زودیکا مراجعه کنید و 30 مدل از جدیدترین گوشواره های بخیه ای جذاب و شیک آن را مشاهده کنید و گوشواره بخیه ای به سلیقه خود را بخرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها