|
کدخبر: 297629

آموزش خیاطی با مدرک بین المللی

خیاط (زن یا مرد) فردیه که می تونه با انواع پارچه ها یا چرم و پوست، پوششی مناسب برای مشتری ها اعم از خانم یا آقا آماده کنه، شغل خیاطی نه تنها یه حرفه بلکه یک هنر به حساب میاد، همه مدل لباس های مردونه، زنونه و بچه گونه توسط خیاط ها تولید و به بازار عرضه می شن که البته این کار یا در منزل یا در کارگاه خیاطی یا کارخانجات صنعتی پوشاک و یا مزون ها انجام میشه؛ ناگفته نمونه خیاطی فقط مربوط به دوخت لباس نمیشه و دوخت پرده، چادرهای سفری و هر چیزی که با دوخت و دوز سر و کار داره مربوط می شه. هنر خیاطی با هنرهای دیگه ای مثل بافتنی، تیکه دوزی، رودوزی، سنگ دوزی، گلدوزی و ... هم ارتباط داره و یه خیاط خلاق که آموزش خیاطی رو تو یه آموزشگاه خیاطی معتبر گذرونده می تونه تو انجام سفارشاتش ازین هنرها برای جلوه بیشتر استفاده کنه. روی هایلات دوره آموزشی خیاطی ضربه بزنید تا با یکی از بهترین آموزشگاه ها با آموزش خیاطی با مدرک بین المللی آشنا بشید.

خیاطی

یه خیاط متخصص و ماهر و درست آموزش دیده، علاوه بر داشتن مهارت در دوخت و دوز باید انواع پارچه ها رو هم بشناسه، همچنین بهتره و توصیه میشه که مهارت و خلاقیت طراحی لباس رو هم بدست بیاره، یه خیاط اگر تو دوره آموزشی طراحی لباس هم در کنار خیاطی شرکت کنه می تونه تجربیات زیادی بدست بیاره و تو کار خودش دقیق تر بشه و لباس ها رو تمیزتر و نزدیک طرح رسم شده بدوزه و در کار خودش موفقتر باشه، مثلا فکر کنید مشتری ای دارید که فقط می تونه طرحی که تو ذهنشه براتون شرح بده و اگه شما دوره طراحی لباس رو گذرونده باشید می تونین اون رو براش بکشید و حتی با نظر مشتری طرح رو دستکاری کنین تا به نظرش نزدیک تر بشه، اگه این کار رو هم بتونید در کنار دوخت خوبتون انجام بدید تبدیل به خیاطی می شید که طراحی لباس و استایل هم انجام میده و اینجوری مشتری بیشتر جذب کارتون میشه و مسلما شما رو به دوستانش هم برای کار خیاطی معرفی می کنه و خوب چه بهتر که این دوره آموزش طراحی لباس رو تو یه آموزشگاه معتبر که قراره توش خیاطی هم یاد بگیرید، آموزش ببینید.

می خواهیم به شما یه آموزشگاه که معتبرترین آموزشگاه تو زمینه آموزش انواع دوره های آموزش خیاطی مقدماتی و تخصصی و همچنین طراحی لباس تو تهران و کرج و ایرانه آشنا کنیم، حتما اسم این موسسه رو بارها شنیدید و دیدید، بله آکادمی هنر پارس که با ویژگی های منحصر بفردی که داره تونسته نه تنها شاگردان تهرانی و کرجی داشته باشه بلکه از شهرهای دور و نزدیک هم افراد زیادی برای یادگیری بهش مراجعه می کنن که برای راحتی خیالشون هم بابت دو تا سه ماهی که قراره آموزش ببینند خوابگاه های معتبر و امنی با معرفی نامه آموزشگاه آکادمی هنر پارس برای اقامت کوتاه معرفی میشه. آموزش خیاطی تو آکادمی پارس مزایایی داره که هیج جای دیگه اون رو نمی بینید، در ادامه ازون بهتون خواهیم گفت:

خیاطی1

-امکان قسط بندی برای پرداخت شهریه وجود داره و نیاز نیست حتما تمامی هزینه رو همون اول پرداخت کنید.

- دوره آموزشی حالا چه خیاطی چه طراحی لباس باشه بستگی به این داره که هنرجو هفته ای چند جلسه تو کلاس ها شرکت کنه که می تونه بین دو تا سه ماه طول بکشه.

-با اینکه کلاس ها خصوصیه و با یک تا سه نفر تشکیل میشه اما هزینه ای که بابت شهریه دریافت میشه خیلی مناسب و کمه و تاریخ شروع دوره های آموزشی هم به اختیار خود هنرجوعه و حتی می تونه اونو رزرو کنه و یک ماه بعد استارت بزنه.

-مدت زمان دوره آموزشی نامحدوده یعنی جلسات تا پایان آموزش سرفصل ها توسط مدرس و تایید هنرجو به اینکه اونا رو کامل یاد گرفته ادامه داره.

-ساعت کاری آکادمی پارس ۹ الی۱۸:۳۰ تو تمام هفت روز هفته اس و با توجهی که روز و ساعت کلاس ها داره، هنرجوها می تونن خیلی راحت با توجه به شغل، دانشگاه و شرایط شخصی و زندگیشون هر ساعتی رو که براشون مناسبه انتخاب کنند.

-همچنین برای افراد با مشغله زیاد تو طول هفته،کلاس های فشرده آخر هفته ای تو پنجشنبه ها و جمعه ها تشکیل میشه که خیلی هم پرطرفداره.

-شما بدون گذوندن هیچ پیش نیازی و با هر سطح از اطلاعاتی که تو زمینه خیاطی دارین می تونین تو این کلاس ها شرکت کنین. (بعضی تابحال سوزن هم دست نگرفته ان!)

-با توجه به خصوصی بودن کلاس ها و افراد حاضر تو کلاس که ممکنه یک تا سه نفر باشن، کیفیت آموزش چند برابر میشه و هم برای مدرس آموزش دادن راحت تره و هم برای هنرجو یادگیری و سوال کردن درباره ایرادات آموزشی ای که داره.

-فضای آموزشی بسیار بزرگه و با مدرن ترین چرخ های سری دوزی صنعتی مدرن و چرخ های خونگی، چرخ های سردوز و اتوهای بخار و مانکن و ابزار و وسایل مورد نیاز تجهیز شده و هر یک هنرجوها می تونن موقع درس گرفتن و نیاز به دوخت، پشت یه چرخ خیاطی بشینن و از تجهیزات آموزشی استفاده کنن؛ این مورد خیلی مهم و منحصربفرد رو فقط می تونین تو آموزشگاه آکادمی هنر پارس ببینید چون بیشتر آموزشگاه ها دارای فضاهای کوچیک آموزشی و تعداد هنرجوهای 15 الی 20 نفره با یک الی دو چرخ خیاطی هستن که کیفیت آموزش رو در حد صفر پایین میاره.

-تقدیم مدرک بین المللی، دوزبانه و ترجمه شده زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و آکادمی پارس هستش که با داشتن اون می تونید کارهای زیادی مثل گرفتن مجوز برای راه اندازی کسب و کار و بازکردن کارگاه و مزون از وزارت مربوطه، تقاضای وام های کارآفرینی از بانک ها برای داشتن کارگاه و مزون، استخدام تو بهترین کارخونه های تولید پوشاک، کارگاه های تولیدی و سری دوزی ها و مزون ها، استخدان بعنوان مدرس تو آموزشگاه هایی مثل آکادمی هنر پارس در صورت توانایی تدریس و تسلط به متد بروز مولر که تو دوره آموزش خیاطی بهتون یاد داده میشه.

خیاطی2

-تضمین آموزش و پس دادن هزینه ثبت نام اون هم بی قید و شرط در صورتی که هنرجو از دوره ها راضی نبوده باشه که این اتفاق تابحال نیفتاده!

-معرفی پکیج های کمک آموزشی به هنرجوها برای یادگیری بهتر شامل کتاب و جزوه و ... که تو خود آموزشگاه موجوده.

-تمامی آموزش ها توسط بهترین مدرسین و اساتید که مجرب و کارآزموده هستن و تو بهترین دانشگاه های ایران درس خوندن انجام میشه، ضمن اینکه افرادی که مدرس آکادمی پارس هستن از فیلترها و تست های زیادی رد شدن تا تونستن استخدام بشن.

-بعد از اتمام دوره و اعطای مدرک بین المللی، آکادمی هنر پارس در صورت درخواست هنرجو اون رو به معتبرترین کارخونه ها و کارگاه ها و تولیدی ها و مزون ها برای کار معرفی می کنه که می تونن اول به عنوان کارآموز اونجا کار کنن و بعد از یه مدت استخدام بشن و خیلی مزایای دیگه.

به شمایی که عاشق خیاطی هستید پیشنهاد می کنیم سایت آکادمی هنر پارس رو مطالعه بیشتر کنین و برای مشاوره تخصصی، رزرو و ثبت نام دوره مورد علاقتون اقدام کنین تا هرچه زودتر بتونید تبدیل به یه خیاط با توانایی رسم لباسی که تو ذهن مشتریه بشید.

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها