|
کدخبر: 296977

خبر خوش برای متقاضیان وام ازدواج/ در این تاریخ واریز می‌شود

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی رشته توییتی درباره زمان تحویل وام ازدواج نوشت.

اقتصاد خبر خوش برای متقاضیان وام ازدواج/ در این تاریخ واریز می‌شود

وحید یامین‌پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی رشته توییتی درباره زمان تحویل وام ازدواج نوشت:

بانک مرکزی بسته نظارتی- اعتباری تسهیل و تسریع وام ازدواج را ابلاغ کرد:

۱- از تاریخ ابلاغ این نامه تا تاریخ 20/6 بانک عامل می بایست نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج طبق سهمیه ای ابلاغی بانک مرکزی اقدام نماید. عملکرد مذکور در هر 14 روز مورد رصد و بررسی مجدد قرار خواهدگرفت.

۲- حداکثر 15 روز پس از ثبت نام متقاضیان تعیین شعبه ایشان از سوی بانک انجام پذیرد.

۳- پس از تعیین شعبه و تکمیل مدارک حداکثر ظرف مدت 10 روز مبلغ تسهیلات به حساب متقاضیان واریز شود.

‌- جهت مدیریت ثبت نام متقاضیان و تسهیل در ثبت نام روزانه بیش از 7 بانک درهر استان ازسوی بانک مرکزی در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بدون در نظر گرفتن سهمیه ماهانه فعال خواهد بود.

_ بانک عامل به هیچ وجه اجازه دریافت بیش از یک ضامن بابت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را ندارد

‌-بازرسان بانک مرکزی ضمن بازرسی های حضوری ویژه از شعب آن بانک نسبت به بررسی فرآیند مذکور نظارت دقیق داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به ویژه اخذ تضامین فراتر از مفاد مندرج در قانون بودجه سالجاری و تاکیدات این بانک، نسبت به عزل روسای شعب اقدام خواهند کرد.

‌-علیرغم اینکه در قانون بودجه سالجاری بانکهای قرض الحسنه مهر ایران و رسالت از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج مستثنی شده اند، با توجه توافقات به عمل آمده نسبت به پرداخت کامل تسهیلات به متقاضیان در صف خود اقدام نمایند.

14-بانک باید نسبت به فعال نمودن شیوه ای جهت دریافت شکایات مردمی برای ثبت شکایات وام ازدواج و سایر تسهیلات خرد ظرف حداکثر یک هفته کاری اقدام نماید. لازم است رسیدگی به شکایات ثبت شده در خصوص تسهیلات ازدواج در اولویت قرار گرفته و به همراه گزارش عملکرد شکایات رسیدگی شده هفتگی...

به اداره رسیدگی به شکایات و تقاضاهای این بانک ارسال شود.

15- متقاضیان تسهیلات ازدواج می توانند علاوه بر طرح سوالات و مشکلات خود را از طریق سامانه های موجود در بانکهای عامل از طریق سامانه CRM و با شماره 2706 با بانک مرکزی تماس حاصل نمایند.

یامین پور

یامین پور..

یامین پور....

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها