|
کدخبر: 296598

رویدادهای مهم بورسی در نمایشگاه صنعت مالی + تصاویر

در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی امروز ۱۷ خرداد چند رونمایی مهم در حوزه بورس در حال برگزاری است.

اقتصاد رویدادهای مهم بورسی در نمایشگاه صنعت مالی + تصاویر

مراسم رونمایی از قراردادهای آتی تک سهم در غرفه بورس تهران با حضور مجید عشقی رئیس سازمان بورس در حال برگزاری است.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از ابزارهایی که در بازار سرمایه به آن نیاز داشتیم، قرارداد‌ آتی سهام بود که به دو طرفه شدن بازار کمک می‌کند. امروز با کمک بورس تهران این ابزار به ثمر نشست و به صورت عملیاتی روی سه نماد آغاز می‌شود. این ابزار یک ابزار پرریسک برای معامله‌گران حرفه‌ای و صندوق‌های سرمایه‌گذاری است و آتی تک سهم برای عموم سرمایه‌گذاران نیست. لازم است که اصحاب رسانه و کارشناسان توضیحات لازم در این مورد را به عموم مخاطبان ارائه کنند.

قرارداد-آتی

 با حضور مجید عشقی رئیس سازمان بورس، محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و سایر مدیران رونمایی از پذیره‌نویسی حق‌تقدم به صورت الکترونیک در غرفه سپرده‌گذاری مرکزی (سمات) برگزار شد و گزارشی از وضعیت کارکردهای این ابزار در هر سهم مورد بررسی قرار گرفت.

سامانه برگزاری آزمون شرکت اطلاع‌رسانی رونمایی شد در این سامانه طراحی‌هایی به‌منظور افزایش کیفی آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه و رشد سواد مالی سهامداران انجام شده است و دسترسی برای عموم افراد مهیاست. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید از غرفه شرکت اطلاع رسانی بورس از بازی‌های طراحی شده جهت افزایش سواد مالی نیز بازدید کرد.

رونمایی از ۴ محصول جدید تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه فاینکس ۱۵ با حضور رضا عیوضلو، عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

تمدن

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها