|
کدخبر: 296418

ادعای جنجالی درباره نقش رئیسی در فولاد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان احداث شهرک‌های جدید است گفت: احداث شهرک تخصصی فولاد در استان که از سوی رییس جمهور مورد تاکید قرار گرفته نیز در دستور کار است.

اقتصاد ادعای جنجالی درباره نقش رئیسی در فولاد

محمد مولوی یکشنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در محل این شهرک در اهواز بیان کرد: ایجاد شهرک و نواحی صنعتی در استان صنعتی خوزستان می تواند زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری بیشتری را فراهم کند.

وی گفت: امید است هر چه زودتر فعالیت احداث شهرک تخصصی فولاد در شهرستان آبادان با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم آغاز شود.

مولوی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان به ویژه در اعطای تسهیلات به آن‌ها و استفاده از ظرفیت این شرکت‌ها در رونق تولید افزود: با توجه به اینکه جذب سرمایه گذار و تسهیل کردن فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‌های دولت است بنابراین شرکت‌های دانش بنیان یکی از راه‌های توسعه و رونق تولید هستند که به آن‌ها بایذ بهای بیشتری داده شود.

در ادامه این دیدار مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان احداث شهرک‌های جدید است گفت: احداث شهرک تخصصی فولاد در استان که از سوی رییس جمهور مورد تاکید قرار گرفته نیز در دستور کار است.

علی مهدی پور بیان کرد: هم اکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک صنعتی آبادان در دست اجرا است که با اتمام آنان زیر ساخت‌های شهرک وضعیت بسیار مطلوب‌تری پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه به مزیت‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: لازم است از سرمایه گذاران کشورهای مختلف دعوت شود تا با مزیت‌های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر آشنا شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: معرفی ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی خوزستان در جذب سرمایه گذاران خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است.

مهدی پور گفت: وجود زیرساخت‌های تامین آب، برق، گاز و مسیرهای ارتباطی در استان زمینه ای برای توسعه سرمایه گذاری ها در خوزستان است.

وی بیان کرد: مجوزات شهرک صنعتی اروند کنار در حال صدور است که و به زودی دریافت خواهند شد.

خوزستان یکی از قطب‌های تولید فولاد در کشور است. در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

منبع: بیرونیت

ارسال نظر