|
کدخبر: 296169

پیش‌بینی مهم از قیمت کاردانو

قیمت کاردانو (ADA) در خطر بریک داون از یک خط حمایت صعودی بلندمدت است که می‌تواند باعث سقوط شدیدتر این ارز دیجیتال شود. در این میان، پرایس اکشن ADA و وضعیت اندیکاتورهای مختلف هم از تداوم روند نزولی این رمزارز پشتیبانی می‌کنند.

اقتصاد پیش‌بینی مهم از قیمت کاردانو

تحلیل تکنیکال ADA در بازه زمانی هفتگی یک چشم‌انداز نزولی را ارائه می‌دهد. دلیل اصلی این امر هم، برگشت قیمت از بالای ناحیه مقاومتی بلندمدت ۰٫۴۰ دلار و سقوط به زیر آن است. این یک سیگنال نزولی است و نشان می‌دهد که فروشندگان کنترل بازار را در دست گرفته‌اند.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی در وضعیت نزولی قرار دارد. معامله‌گران از RSI به عنوان یک اندیکاتور مومنتوم و برای ارزیابی اینکه آیا یک دارایی بیش از حد خریداری شده یا بیش از حد به فروش رفته، استفاده می‌کنند.

اگر RSI بالاتر از ۵۰ بوده و روند صعودی داشته باشد، گاوها کنترل بازار را در اختیار دارند، اما اگر این شاخص زیر ۵۰ باشد، وضعیت برعکس است. در حال حاضر و برای کاردانو، این اندیکاتور زیر ۵۰ و در حال کاهش است که نشانه روند نزولی است.

تحلیل تکنیکال کاردانو در بازه زمانی کوتاه‌مدت روزانه نیز با بازه هفتگی مطابقت دارد، بنابراین یک روند نزولی برای قیمت ADA پیش‌بینی می‌شود.

در حال حاضر، کاردانو در خط حمایت صعودی که برای ۱۵۲ روز فعال بوده، به سمت بالا برگشته است. با این حال، این خط تاکنون چهار بار لمس شده است. از آنجایی که این خطوط با هر بار لمس ضعیف‌تر می‌شوند، احتمال شکستن کندل قیمت به زیر خط حمایتی مذکور وجود دارد.

از دست دادن حمایت چنین ساختارهای بلندمدتی معمولاً منجر به حرکت‌های نزولی قابل‌توجهی می‌شود. در صورتی که کندل روزانه کاردانو زیر این خط بسته شود، روند نزولی تأیید خواهد شد. در این صورت، قیمت کاردانو ممکن است تا ناحیه حمایتی ۰٫۳۰ دلار سقوط کند.

در مقابل و برای باطل شدن این سناریوی نزولی، قیمت کاردانو باید به سمت ناحیه مقاومتی ۰٫۴۱ دلار حرکت کند و کندل قیمتی آن بالاتر از این ناحیه بسته شود. در چنین شرایطی، احتمال افزایش قیمت ADA تا ۰٫۵۰ دلار وجود خواهد داشت. با این حال، رد شدن از این ناحیه مقاومتی به این معنی است که روند همچنان نزولی است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر