|
کدخبر: 294932

توییت ایلان ماسک کار دست پپه قورباغه داد / قیمت باب اوج گرفت

قیمت میم کوین باب (BOB) روز گذشته و فقط در دو ساعت، بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت.

اقتصاد توییت ایلان ماسک کار دست پپه قورباغه داد / قیمت باب اوج گرفت

توکن باب یکی از پدیده‌های جدید بازار است که در طول فصل میم کوین‌ها راه‌اندازی شد. BOB نیز همانند همتای قدیمی‌ترش، پپه (PEPE)، مبتنی بر میم قورباغه است، اما ظاهراً این تنها شباهت‌ آنها است.

در حالی که پپه بر روی وایروال شدن در شبکه‌های اجتماعی تکیه می‌کند، بازاریابی BOB به وسیله یک ربات توییتری با نام ExplainThisBob در حال انجام است. این ربات با استفاده از هوش مصنوعی، توییت‌هایی که زیر آن‌ها تگ داشته باشد را توضیح می‌دهد. حتی برای اعتبار بخشیدن به توسعه‌دهندگان، باب حتی بدون تگ، درباره توییت‌های ایلان ماسک هم نظر می‌دهد. این موضوع باعث شده که ایلان ماسک نسبت به این توضیحات واکنش نشان دهد.

در آخرین مورد هم BOB عملکرد مناسبی داشت؛ زمانی که در پاسخ به توییت ماسک که در آن کلمه “کمدی” به کار رفته بود، توانست یک توضیح مختصر اما شیوا برای آن ارئه دهد که این موضوع، باعث جلب توجه مدیر توییتر و واکنش او شد. پس از این واکنش، قیمت BOB بلافاصله حدود ۲۸ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۰۸۳ دلار رسید، همین امر باعث تغییر نگرش معامله‌گران برای فروش این توکن شده است.

جهش قیمتی رقیب پپه قورباغه پس از توییت ایلان ماسک!جالب اینجاست که ۴۵ دقیقه قبل از واکنش ماسک به توییت، اعلام شد که BOB در صرافی معتبر KuCoin لیست می‌شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها