|
کدخبر: 293868

اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خلع ید می شود

رییس کل دادگستری استان زنجان، افزود: این اقدام به منظور برخورد با هرگونه دلال بازی در اراضی شهرک های صنعتی انجام می شود.

اقتصاد اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خلع ید می شود

فرهاد اصل ایرانی فام روز یکشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان زنجان، افزود: این اقدام به منظور برخورد با هرگونه دلال بازی در اراضی شهرک های صنعتی انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین قراردادهایی که مهلت ساخت آنها به پایان رسیده در جلسات داوری و حل اختلاف مطرح و با توجه به شرایط خاص هر پرونده تصمیم گیری می شود.

اصل ایرانی فام گفت:تلاش داریم تا در رسیدگی به قراردادهای راکد مستقر در شهرک‌های صنعتی سرعت ببخشیم و اراضی معطل باقی مانده را به سرمایه گذاران جدید واگذار کنیم.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شهرک های صنعتی کشور ضمن تقدیر از پیگیری ها و اقدامات دستگاه قضایی استان در این زمینه، افزود: تعامل و حمایت دستگاه قضایی استان در بخش رفع تصرف و خلع ید از اراضی شهرک های صنعتی استان می تواند برای سایر استانها یک الگوی خوب باشد.

وی در ادامه از پیگیری ها و اقدامات موثر رییس کل دادگستری استان در حوزه شهرک های صنعتی و دستور ویژه برای تشکیل کمیته سه جانبه برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تقدیر کرد.

اراضی راکد و معطل واگذار شده در شهرک‌های صنعتی پس گرفته می‌شود

رییس کل دادگستری استان زنجان نیز در این دیدار، حمایت از واحدهای صنعتی و سرمایه گذاری را از سیاست های مهم دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: استان زنجان در تبعیت از این سیاست ها تمام تلاش خود را به کار خواهد بست ...

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار داشت: با اقدامات و پیگیری های دستگاه قضایی استان در سالهای گذشته زمین هایی با مساحت بسیار بالا از سرمایه گذارانی که صلاحیت سرمایه گذاری نداشتند بازپس گرفته و به شهرک های صنعتی استان بازگردانده شد.

حجت الاسلام نیارکی با بیان اینکه نگهداری از اموال و زمین های شهرک های صنعتی که از اموال عمومی و انفال محسوب می شود نیازمند هوشیاری و مدیریت است، ادامه داد: نگاه دستگاه قضائی به واحدهای صنعتی، نگاه حمایتی است و تلاش می کنیم در جهت رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای صنعتی اقدامات موثری انجام دهیم.

استان زنجان حدود ۲۰ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی و یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها